Äntligen..:D

Ja nu är äntligen julen över å det känns så härligt..hehe nu kan man återgå till det vanliga igen. asså jag tycker det e så överskattat me julen ått man ska sammlas den 24:e december hela släkten eller familj å äta å sen ge bort julklappar..det e ju sånna saker man kan göra när som helst under resterande 364 dagarna om året så varför just den 24:e? allt blir bara så stressigt sista veckorna innan julen å sen när julafton e här så e alla hyperstressade å oroliga att dom glömt något..hehe eller så e det bara jag som tycker det vem vet..Im the grinch..haha!

Men annars har dagen vart toppen åkte te brorsan kl 11 å väckte han så han kom upp sen kl 12:30 åkte vi hem te mamma å åt lite mat och efter maten delade vi ut dom stackars få julklapparna vi köpt och sen tog vi en kopp kaffe sen efter kaffet så va allt det roliga över..orka sitta å vara social hela dan/kvällen med samma personer man träffar dagligen lixom..haha låter taskigt men sånna e vi iaf i min familj..vi orkar inte med släkten..det e jag, mamma å bror det får räcka lixom eller om det e nån respektive med nått år..hehe Asså visst jag har varit med å firat jul med nån föredetta tjejs familj å släkt å det har vart super trevligt men vår familj e inte sån iaf. hehe så jag åkte hem efter kaffet vid 15:00 nån gång å satte mig vid dumburken å höll ppl sällskap..hehe

Men jag hoppas iaf att alla andra haft en toppen jul me nära å kära och till alla ensama hoppas jag att dom inte haft allt för tråkigt. :/

Jag har iaf terroriserat nathalies mobil idag å jag hoppas hon inte e allt för irriterad på mig nu..hehe *sorry babe*

Ne nu ska jag lägga mig å kolla på Transporter 3 sen blir det till och sussa..:D

Natti natti på er //The Grinch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0