Idiot...

Fan jag känner mig som en idiot just nu fylld av all skit man kan tänka sig..Jag reagerar på minsta lilla utan att ha tatt reda på hur allt igentligen ligger till..:( Men jag lovar att jag ska bättra mig! Ska börja med att ta reda på fakta innan jag tar ut nått förhastat.

Nathalie förlåt för allt dumt jag sakt å att jag inte pratat me dig innan..men visst jag har all rätt att reagera men kunde snacka me dej innan. Hoppas du kan ge mig en chans att bättra mig..för jag vill inte förlora dig:(

Och Nathalie jag vill att du ska komma hit nu så vi kan prata, mysa, umgås å få rätsida på allt..snälla kom hit!!! JAG BER DIG!!! Älskar dig nu och för alltid..

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0