1000tankar.......



Jag sitter här men 1000 tankar på allt å jag vet inte va jag ska skriva riktigt..känner mig så splittrad och tankspridd..Jag är livrädd över va som kommer ske..men jag hoppas allt löser sig till det bästa.

Du tror jag bara playa dig och lekte me dina känslor..där har du fel för jag har menat vart ända ord jag sakt till dig och jag håller det jag sakt oxå..spelar ingen roll hur sårad jag kommer bli så kommer jag alltid finnas där för dig vare sig vi är tillsammans eller ej men finnas kommer jag alltid att göra. Jag vill att det ska fungera men jag vet inte om det kommer göra det, för om det ska fungera måste vi komma på en lösning som passar båda parter. det viktigaste i ett förhållande e att man respekterar å uppskattar den man e tillsammans med och att man e öppen å ärlig. Man måste kunna ge och ta vare sig det e jobbigt eller inte. För alla e vi mänskliga och det finns ingen person i världen som orkar hur mycket som helst. man måste kunna säga va man tycker å tänker utan massa komplikatione. Så kan man bara vara öppen, ärlig, uppskatta och respektera varandra för den man är så kan det funka hur bra som helst. Sen måste man visa va man känner för varandra oxå..kanske inte alltid är lätt men man får försöka.

Jag är den person som jag är och det e något du får acceptera för det e sån jag blitt..att jag e som jag e är för att jag har sj haft det svårt och inte fått den kärlek som jag kanske behövt, så därför vill jag ge min kärlek till dig å visar det på det viset som jag gör genom ord och det jag skriver..jag menar det jag säger och gör. Jag vill bara bli accepterad för den person som jag är jag vill inte behöva ändra på mig. Du kanske inte e van att få höra sånna saker dagligen som jag säger eller skriver till dig men jag säger och skriver det jag verkligen menar..det kommer från mitt hjärta. Så du får ta mig för den jag är eller inte.

Dessa dagar som gått nu har varit pain in the as och jag har haft såna otroliga dåliga tankar om mitt liv å allt runt omkring. Har känt mig så otroligt överkörd för att jag inte kunnat få någon kontakt me dig. Jag skrev å skrev men fick inga svar..:( Allt jag ville var att visa att jag brydde mig om dig inget annat.

Men nu sitter vi här som vänner å det känns så jävla tråkigt om jag ska vara ärlig för det e igentligen inte det jag vill..allt jag har velat va att dela alla dagar me dig från den dagen vi träffades. inte trodde jag att det skulle vara så här kort tid..:/ Men än är hoppet inte borta..men just nu är jag livrädd att försöka igen för jag vill inte gå igenom dessa dagar igen för jag har mått så jävla dåligt över verkligen allt. Om det skulle bli nått igen mellan oss så ska det vara 110% äkta och båda ska verkligen visa att den verkligen bryr sig om den andra och även om det e nån skit i vägen så ska man inte stöta bort varandra..är det nått jobbigt så förklara snabbt hur det så man förstår va som e fel så man slipper behöva tänka massa onödiga tankar va det kan vara för fel. man får försöka göra det man kan för att det ska slippa bli surigheter eller komplikationer som har vart nu en del av..:/

Men du ska veta att jag älskar dig av djupet av mitt hjärta och jag önskar inget annat än att vi ska vara tillsammans och ha det bra..Jag skulle verkligen göra allt för att du ska vara glad och lyxklig tillsammans med mig men jag e så klart inte den perfekta pojkvännen men jag gör allt i min makt för att vi ska ha det bra..för jag offrar inte mitt livs drömm om jag inte skulle älskat dig eller har jag fel?..Nej det har jag inte. Men jag vill kunna känna att du älskar mig me på nått sätt..asså jag vet att du gör det och så men dessa dagar har tatt så mycket på mitt psyke så jag vet inte riktigt vart jag har mig sj eller dig just nu. men jag vill så gärna tro på allt fint å gulligt som sägs..du är verkligen speciel för mig..jag hade aldrig laggt ner denna tid om jag inte älskat dig..jag har gjort slut för mycket mindre saker än detta. Jag älskar dig så tro absolut inget annat..jag kommer alltid finnas för dig i alla väder..spelar ingen roll va det än e be mig så kommer jag. du är allt å mer där till..

Men jag tror det kan vara bra om vi tar det lugnt nu å ser vart allt leder till för jag vill inte vara med om detta igen..så det e bra om vi får lite tid att fundera på va man verkligen känner och vill..sen kan vi diskutera allt öga för öga när vi ses om du vill ses vill säga!..

Sen en sista sak..förlåt för att jag inte sa krya på dig när du va sjuk och förlåt för det jag gjorde på armen och förlåt för att jag inte alltid förstår...förlåt för allt!! FÖRLÅT!!!!! Jag e inte perfekt som sakt men jag försöker..:/

God Jul Allesammans!!!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0