2månaders frihet^^

Kom nyss hem från läkaren..:D slltid lika trevligt att träffa läkare..*NOT* Men nu e man iaf sjukskriven 2 månader.:D kän iaf förbaskat skönt..hehe Många kanske tycker jag utnyttjar tillfället att vara sjukskriven men ingen vet va jag känner innombords me all skit som vart så ja bryr mig inte va andra tycker..jag e iaf glad över att vara sjukskriven ett ¨tag å komma på fötter igen. För jag har inte känt att jag haft en lugn stund å hinna me det..men ska ta vara på tiden nu iaf å hitta på nått skoj..spela^^ skoja..ska försöka komma från spelandet lite mer nu oxå.

Helgen va toppen oxå..va hemma hos Robin på fest å det vart röjjar fest ^^ Spela en massa GH me..haha rocka ju fett..:D annars va det bara lugnt i helgen:)

Ikväll ska jag hem te Cecilia och mysa när hon kommit hem från jobbet..ska även vara med och fira hennes mamma som fyller år^^ sen får vi la se va som sker..;) Mys blir det iaf..vart inte mycket me det i helgen:( så det får vi a igen idag.

Nu ska jag iaf in å spela en sväng innan jag ska göra mig iordning..:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0