Long time ago..

Ja nu va det ett tag sen man skrev..men det e för att det inte finns något nytt att skriva..man e fortfarande sjukskriven och går hemma dagarna i ända. så det finns inte mycket att skriva. Jag e iaf nöjd me allt som e nu och det e det viktigaste. Lägntar tills på måndag då jag får pengar..då ska det handlas hem massa go mat med mera..ska göra nått riktigt gott åt mig å cecilia om hon inte ska jobba vill säga men det hoppas jag inte.

Spelade fram tills nu å farma lite pengar å grejjer för imorgon/idag för då e det dags för Guild Raid för första gången^^ ska gå Naxx 25manna raid å det ska bli så jävla skoj..har dessutom vart lvl 80 nu ett par dagar me prällen å det känns fruktansvärt skönt att slippa levla mer nu på ett tag^^ har nästan full epic gear på henne me..:D skoj skoj..:P Men senare så blir det raid å det ser jag fram emot..har lagt ner massa tid för detta nu sen så offra jag att gå på bio för detta så jag hoppas det blir lyckat..:D

Så såg min prälle ut precis dingat 80^^ kommer nya bilder snart:)


Mellan mig å Cecilia funkar det toppen tycker jag förutom då att antingen jobbar hon eller så ska jag spela så det blir la lite lite tid tillsammans just nu men det får man ändra på snart^^ Kommer ju inte spela så mycket nu om ett par veckor iaf så det e ju skönt för både mig å henne och oss:) Men men det blir som det blir:P brukar det iaf^^ hehe

ne nu ska jag sussa kudde en stund:P

//tiias

Kommentarer
Postat av: Nån......

jag kommer aldrig att glömma dig....

2009-04-27 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0