sömnlös

Kl e nu 13:11 och jag har fått 2 timmars sömn inatt..:S känner mig pigg men ändå dö :P men det e ju inte konstigt..la mig strax före 6 imorrse å vaknade av ett sms strax före 8..:S kunde inte somna om sen så jag gick upp men vissa låg ju kvar i sängen å sussa till kl 12 nästan..:P sikken sömntuta..haha men skönt att nån kan sova iaf..:D kommer la decka här senare idag kan jag tänka mig^^ Men men annars i helgen så ska bror komma hit så ska vi umgås å spela å kika film för hans tant e ju på Gotland hos sina släcktingar nu över påsk..:D så bror får va med mig^^ så jag ska dissa cecilia i helgen:) hehe eller jag ska hem till hennes päron imorrn på middag så kommer camilla å danna oxå. det va ett tag sen man träffade dom nu så det ska bli skoj^^ så min helg kommer vara lugn antar jag^^

Ne nu ska jag sätta mig på balkongen igen i solen å njuta av värmen..ska se om man kanske får lite färg på kroppen..haha om man vågar visa sig i bar överkropp vill säga..:D men men det lära jag se sen om det blir varmt nog^^

Nu e jag för trött för att skriva mer..jalla bye hej!

//tiias


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru =P Du ska allt få för tant!

2009-04-13 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0