YES, yes and yes



Kl e nu 03:41 och jag har precis kollat på filmen *Yes Man* med Jim Carey killen som bara seger JA till allt..:D tänk om man gjorde det hur skulle livet sett ut då tro, skulle vara intressant..kanske borde testa å säga JA till allt..hehe ne det skulle jag aldrig våga:D men skulle vara coolt..haha..Men den va riktigt bra faktist..fast det brukar hans filmer vara..hehe sitter nu här med cola och ny bakad rulltårta som jag gjorde innan filmen..vart riktigt god för att vara ärlig^^ känner mig redig som bakade..va år och dagar sen man gjorde det senast, Plus att jag diska till och med direkt efter^^ Jag har kännt mig så glad det senaste dagarna som gått nu och jag undrar vad som kan påverka mig så..har jag släppt taget om det omöjliga och ser sanningen i det möjliga tro..hmm bra fråga. Hur som helst känner jag mig gladare och piggare på nått sätt och det känns underbart^^

Igår va jag hemma hos cecila och myste till tv:n å några filmer..sov över där och det kändes skönt att få nårhet av någon som bryr sig och som visa det med uppskattning så jag hade verkligen trevligt..va rätt skoj oxå för kl 4 nån gång på natten så sa jag till Cecilia det att jag har varken tänkt eller nämnt något om wow..int förräns jag tänkte på det iaf..:D å det kändes konstigt men bra på samma gång^^ men jag ska försöka att ge livet å omgivningen lite tid oxå å inte bara spela fast det kommer bli mycket spelande iaf:) det e va jag trivs å gillar att göra så jag kommer inte sluta me det bara sådär. Cecilia accepterar det å det tycker jag e snällt av henne..jag behöver inte ändra på mig på nått vis..varken sluta spela eller röka eller något annat..hon accepterar mig precis för den jag är och det uppskattar jag fruktasvärt mycket..:D Men iaf vi kollade på några filmer sen la vi oss och snacka till kl va 5 typ på morgonen sen skulle hon upp å jobba stackarn..:( men det gick iaf bra för henne idag på jobbet.

Väcktes kl 11 av en trött Cecilia^^ men jag kände mig mer död än trött kan jag bara medela..hehe så gick jag upp å tog på mig å sen cyklade jag ner till mammsen för att hälsa på men hon va ju inte hemma kom jag ju på när jag kom te henne så jag cyklade hem till mig och satte på en go kanna kaffe och tog en cigg till det..finns inget bättre på morgonen^^ sen vart det att spela en stund innan jag åkte till affären å handla och sen lämnade jag tillbaks cykeln till bror och jennifer, efter det gick jag hem och gjorde pasta med köttfärsås mycket gott och sen fortsatte jag spela..kl 01:30 ställde jag mig och bakade rulltårta och sen satte jag mig och kollade på filmen:D nu ska jag snart ta och lägga mig tänkte jag^^

Btw: Fick en jätte gullig film snutt som Cecilia hade gjort till mig för ett tag sen^^ jätte gullig verkligen:) Tack sötis^^

Imorrn blir det nog att vara hemma hela dan å spela å sen grejja lie här hemma..ska försöka att hålla bättre ordning här hemma nu när det e rent å snyggt..:D Sen kommer Cecilia hit för vi skulle kika på nån film å mysa lite^^ Ska försöka slita mig från spelandet en stund iaf..;) hehe..mmmm sikken god kaka *Njuter* haha äta å skriva sammtidigt det funkar ibland^^ men den vart iaf god..ne nu ska jag sluta skriva och hoppas alla sover gott..ska jag iaf försöka med strax..

Natti natti allihopa^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0