allt blir fel

Allt blir fel hur man än gör:S Förstår att det är jobbigt men jag försöker bara göra bästa av situationen men gör jag fel? Känns iaf som allt jag gör är fel, men jag vill bara vara snäll å visa min omtanke å att jag finns å ställer upp. Jag gör det för 2 saker, att personen ska må bra och att allt ska gå rätt till. Inte jag som behöver stå ut med allt men jag drabbas med för jag vill väl och jag bryr mig. Jag vill kunna hjälpa till utan att det ska behöva kännas som jag gör fel jag vill hjälpa till för att det är mitt ansvar, jag vill hjälpa till för jag bryr mig om och älskar personen. min omtanke är bara för att få dig att må bra. Jag vet att allt jag säger gör kanske inte är rätt men jag försöker åtminstonde visa att jag ställer upp och finns här. Jag vill absolut inte tjaffsa eller bråka över detta. Men kanske är lika bra att ta ett steg tillbaka för att undvika onödiga diskutioner. Men hur som helst allt jag gjort å sakt är iaf för att visa min omtanke å att jag tar mitt ansvar. Kommer iaf finnas här om det är nått!!

Vaknade nyss efter ett par timmars sömn och känner mig allment seg i kolan men det går la snart över me lite mer kaffe å lite spelande:D Va nere i stan förut me lite papper och sen va jag hemma hos mor en snabb sväng på kaffe för jag behövde ciggaret hyllsor:P så det fick jag hämtat oxå. så det e va som skett hittills men nu ska jag nog spela lite:P

Älskar dig Nathalie <3 Pussar i stora lass:P

//tiias

Kommentarer
Postat av: din fru + hemliig <3

vi älskar dig med

2009-08-24 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0