Crazy or not?^^



Kom nyss hem från stan. å vilket skit väder det är ute:S Har iaf lämnat älsklingen vid stationen för ett par timmar sen:( känner mig redan så jävla ensam utan henne här:( Kommer sakna henne sjukt mycket kan jag bara medela för den saknaden jag har nu å vi har vart ifrån varandra i 3,5 timme..:S det känns skit tragist att behöva skiljas ifrån den man älskar:/ Men nu är det som det är och jag kommer att stå ut tills dagen vi kan flytta ihop. för min älskade ängel är mitt liv, min värld och mitt allt:) SAKNAR DIG BABY!!!!:( Sen efter gumman åkt så gick jag en snabbis hem till Pierre å hälsade på för det va 1,5 timme tills mitt möte börja som jag skulle på. Sen vart det mötet å sen efter det raka vägen hem för jag är sjukt trött och jag ska lägga mig tidigt idag men väntar på att gumman ska ringa å säga att hon kommit hem helskinad:) då kan jag sova med gott samvete sen:) Att veta att gumman har det bra är viktigt för mig. så det är va jag ska göra ikväll..vänta på ett telefon samtal sen sova:)

You are my everything<3


Btw skrev att det va kasst väder. hmm ja hur ska man förklara vädret i Trollhättan idag..hmm Det regnar, åskar, är dimmigt, snöar och haglar..:S SNÖÖÖAR I AUGUSTI..:S Jag ljuger inte det är fan sant..haha allt på en gång. å haglet va inte dåligt..som kulor..ska visa bild men det va 15-20 min efter det haglade så dom hann smälta lite men dom va redigt mycket större. Men detta är det konstigaste väder jag någon sin vart med om..:S SNÖÖÖ:S



Ja va säger man..:S Hagel/Snö. det är mitten av augusti for fuck sake..:S
Im not CRAZY..Its damn true..haha

Saknar och älskar dig Nathalie. Glöm inte av mig sen:) Och glöm inte att du är min skatt och jag håller dig kär för all evighet. LÄMNA MIG ALDRIG:( btw fick brev av syster idag. Hon tycker du är söt å vill gärna träffa dig när hon kommer hem:) hoppas du vill det me:) Hon hälsar så gott till dig också sötis <3 :) ska läsa va hon skrev mer sen:) Love you<3

Updaterar mer senare..:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0