idel öra...

Kl är nu 00:56 och det är la dags för sängen om en stund här..:P Men innan måste jag bara säga att dagen har vart helt grate:P spelat, ätit min pizza, pratat med älsk, spelat, pratat med älsk spelat och så vidare..haha ne men dagen har vart som vanligt med andra ord.

Så jävla typiskt att när man väl kontaktar vissa statliga saker så är dom fan inte där när man ringer:S hände ju älsklingen idag:( så vi får vänta några dagar men tror vi överlever iaf. hehe än e det ju inte brådskande har jag lärt mig nu efter många sura miner..haha ne men jag har bara vart över känslig som alltid. men fått fina goda tips hur man ska göra nu så nu jävlar är det tiias som håller käft å lyssnar på damen;) hehe så nu iaf går vi i hennes fotspår ett tag å ser hur allt löser sig..kommer ändå sluta som ett nervvrak innan detta e slut så jag får chilla nu istället:P hehe ne skämt å sido så kommer nog allt gå bra utan att jag hyper stressar som en tok. Ta det lugnt, ha idel öra och be nice så kommer allt gå bra..Japp nu hörde ni:P haha

Asså nu vet jag inte sj va jag skrivit..haha formulera detta så är ni proffs på allt. Det jag menar är att man ska lyssna på den man älskar å höra vad personen vill å inte, va han/hon har för planer och tankar. spring inte iväg i försprång och tro att du hittar rätt väg..nej nej så funkar det inte.:P så sorry baby för att jag sprungit lite vilse:(

Älskar min Nathalie, plutt <3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0