långa, tråkiga dagar

Senaste dagarna har vart långa och tråkiga, kasst väder å absolut inget att göra:S Men det är la så det är ibland:D Idag händer absolut inget specielt va jag vet mer än att man ska försöka överleva nu ett par dagar till utan cigg:( för jag har 1 cigg kvar nu å absolut nada pengar så jag kan inte köpa cigg föräns nästa vecka tidigast:S så mitt humör kommer nog vara toppen om si sådär 2 dagar:P haha men men ska försöka lösa det på ett eller annat sätt:)

Älsklingen ska snart åka hem med:( så det kommer bli tomt utan henne här. Men hon har ju annat å göra innan skolan börjar igen så jag får försöka klara mig utan henne ett tag, men kommer bli tråkigt å jag kommer sakna henne skit mycket:/ Men det är bara att bita ihop för jag vet ju att vi ses snart igen..eller aa så snart vi kan:)

Ne usch har inget annat å skriva så jag stoppar här.

Love you Nathalie <3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0