Left alone:(

Idag åker min älskling hem till Sandviken å lämnar mig här helt ensam:( Kommer inte kunna träffa henne föräns i slutet av september igen:'( så det kommer va många långa å sega dagar med mycket saknad efter henne:( Specielt när man ska gå och lägga sig när man nu är så van att ha henne vid min sida och vakna upp med henne bredvid mig. Känns verkligen skit att hon måste åka idag:( Önska jag kunde stoppa tiden här å nu!

Hur som hälst så ska inte älsklingen behöva sitta 6-7 timmar på tåget med tom mage:) Tog en promenad på 50 minuter för att hämta ut pengar för jag ska bjuda hjärtat på en trollhätte pizza innan hon ska åka:) Romantisk middag för 2;) Men hoppas hon älskar mig för det lilla jag kan ge henne:) Är inte rik eller framgångsrik men kärlek har jag massor av och all min kärlek går till den speciela personen som min NATHALIE:) Hon är speciel för mig och betyder allt för mig.

Älskar dig gumman och jag saknar dig redan:( <3<3<3

Nu ska jag ta mer kaffe för det behövs för vi har inte sovit en blund inatt:) så idag blir det en lång dag. så jag skriver mer senare eller imorrn. Nu ska jag ta kaffe å pussa min sötnos:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0