morrn morrn

God morgon. Vaknade för typ 20-30 minuter sen å det har vart underbart att sova inatt me tanke på att det inte vart nån sömn igår natt. Så jag la mig 22:00 nån gång igår men innan pratade jag me älsklingen i telefon för jag ville höra hennes röst å veta att resan hem hade gått bra innan jag la mig. Jag tycker det är viktigt att veta att den man älskar har det bra för då kan jag vara lugn:) Fick dock tråkiga sms inatt från älskling:( hon har fått några konstiga utslag på kroppen va rädd för va det kunde vara..:S å jag vaknade inte när jag fick messen så jag hoppas verkligen att allt är bra. Önskar iaf jag kunde vara hos hjärtat nu iaf å bara ligga å hålla om henne och va vid hennes sida. Kommer vänta på att hon ska vakna å sen höra av sig..så det är va som e först planerat idag.

Sen ska jag städa å vänta å se om mitt wow påfyllning kommer idag eller inte..sånna fall om det kommer blir det nog spela lite wow.:D

Älskar min underbara å vackra prinsessa Nathalie och kommer aldrig att lämna hennes sida. hon är viktigaste delen i mitt liv och hoppas det förblir så, att mista henne skulle vara det värsta som skulle kunna hända:(
LOVE YOU HONEY<3

Skriver senare: //Tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0