Nörd

Känner mig som en data nörd för det är alltid jag som får grejja iordning å förklara saker å ting för brorsan fast han börja me datorer långt före mig..haha har precis bytt moderkort å lite saker i hans dator å nu sitter vi å installerar om den så vi får se hur allt blir när allt är klart, men än så länge ser allt lovande ut..:D Men det ska la inte va några problem..byggde ju ihop min för nån vecka sen å den funkar ännu så detta ska nog gå bra med:) Ska in å spela wow sen när den är klar och hoppas nu fan att brorsan slipper graffe felen som han hade innan:)

Ska snacka vidare med hjärtat mitt på msn nu innan hon ska fortsätta att rita:P
LOVE YOU HONEY<3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0