trött som en gnu

Trött som en gnu idag och vet inte varför sov ju nästan 8 timmar inatt men det känns då fan inte som det. sitter nu här hungrig å trött å äntar på att bror ska komma hem så vi kan köpa pizza:) Låg nyss å försökte vila men det va ju ingen ide för såå fort man höll på att somna ringde Älsklingen å störde;) hehe men det gör inget för då kan jag somna tidigt ikväll istället:P Hoppas jag iaf.

Rätt skoj va en del saker kan påverka ens liv och humör..just nu går allt upp å ner som en jojo:) men det hör väl till när det händer saker som man inte är riktigt beredd på. Men det blir nog bra me tiden:) man har ju proffs på sin sida som kan hjälpa en om det skulle vara nått..hehe. sen får man göra det bästa av situationen. men jag är iaf glad för allt nu. jag ångrar inget iaf. Jag vill å kommer att visa min starka sida:) får inse att allt går inte på rälls man kommer få både ont å gott ur det hela:D så e det bara.

Ne nu ska jag inte skriva mer i gåtor..inte i detta inlägg iaf..haha men jag kan inte skriva allt. Då är det inge skoj ju:P Eller jo det är det nog iaf men aa får hålla på mig lite;) Nyfiken i en strut tittar ut få man säga te dom som e nyfikna:P men den som väntar på nått gott väntar alltid för länge:D så det e bara hålla ut.

Nu ska jag vänta på att hjärtat ska komma hem å ringa mig om hon ringer direkt eller senare..det lära jag märka:P hon glömmer la av mig som vanligt;) hehe ne nu ska jag inte vara sån..haha. Men jag älskar iaf min elaka demon å min lilla ängel;) haha. puss hjärtat mitt <3 Nathalie  love you more then everything. you gonna be the best wife, mother someday:P Älskar dig iaf baby <3

Nu ska jag kila vidare å tråka en stund:D hoppas alla har en toppen dag..tjohej

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0