massa tankar



Hejsan..sitter nu här och kl är allt för mycket:/ men ska vara vaken tills imorrn kväll för jag ska hålla älsklingen sällskap för hon ligger hemma sömnlös nu å mår si sådär plus att skolan börjar imorrn för henne så hon kommer vara mer än död när hon kommer hem. tur att hon bara går en halvtimme imorrn då så kan hon åka hem å vila..hon ska iaf ringa ett viktigt samtal när hon kommit hem med..får påminna henne om det:P

Sj ska jag ner till stan imorrn å lämna in lite papper å skit så jag får mina pengar..har ju glömt av det totalt:S så det e prio 1 imorrn sen får jag se va jag ska hitta på..blir nog bara att spela å hålla sig vid liv till kl är sov time:D sen ska jag prata med min baby med:)


Saknar min älskade Nathalie över allt annat nu och önska jag kunde vara med henne nu när hon verkligen behöver nån vid hennes sida:/ att vara 40 mil ifrån henne nu känns rent av för jävligt:S men kommer bli bättre med tiden:) Är lite oroligheter runt henne nu å även jag är orolig men det kommer nog att lösa sig toror jag på. Men min underbara ängel ska alltid veta att jag finns vid hennes sida å stöttar henne va som än händer. Att få vara en del av hennes liv är nått jag verkligen respekterar å uppskattar så jag ska ge henne den närhet och kärlek hon förtjänar å som hon inte fått innan. Jag ska iaf aldrig lämna eller svika henne iaf. Älskar henne för den hon är å för allt hon gör. för allt hon gör påverkar mig för det mesta posetivt och det e underbart..visst livet är inte fyllt med posetiva saker..måste ju ha motgångar å negativa saker för att kunna ta emot och se allt bra å posetiva saker:D Men jag älskar iaf allt hos min ängel å får vara killen i hennes liv är det mest posetiva nu:)

Har verkligen massor jag vill skriva men tycker inte det är rätt tillfälle att öppna sig för hela omvärlden eller de som läser min blogg..men hoppas verkligen dagen kommer då jag kan skriva allt jag verkligen tänker på just nu..skulle jag skriva allt nu så skulle det inte kännas rätt för det är inget man bara skriver hur som helst. inte nu..för tidigt, men dagen kommer hoppas jag..jag vill tro på det bästa av allt..haha sikka jävla gåtor:P nu blir jag nästan nyfiken sj på va jag har i mina tankar:D haha hur som helst är det både lyckliga å ledssamma tankar som spryllar runt i huvudet på mig. Jag vill vara lycklig å bara skrika ut min glädje men kan ju inte det:( känns helt knas att man måste stänga in så starka känslor, men som sakt tror iaf dagen kommer då jag kan skrika ut allt.

Men en sak vet jag som alla nog redan vet också vid detta laget är att jag ÄLSKAR min Ronja NATHALIE Stridsberh och att hon betyder allt för mig..hon e min nr1 å kommer så förbli. Jag har betett mig en aning knas mot henne i helgen men det e tack vare att jag vart knas av en anledning. men jag menade inget illa mot henne på nått vis,,vet bara inte alltid hur man ska handskas med saker å ting som man inte är berädd på, vela bara väl mot henne men kanske vart för mycket, ska försöka handskas med saker å ting på ett annat sätt..men jag vill bara hjälpa till å stötta. för min ängel behöver någon som kan stötta henne för en gång skull å finnas bara för henne. jag kanske inte kan vara med henne men jag kan stötta å finnas ändå. Jag gör allt hon ber om för så förälskad är jag i henne..hennes ord min lag..hehe ne kanske inte riktigt så men nästan. mår hon bra mår jag bra så enkelt är det bara..kärlek övervinner allt sägs det..så låt kärleken övervinna oss:D i all evighet med:)

Älskar dig baby..glöm aldrig det och jag finns här för dig. du är min evighet å men stråle som lyser upp vägen jag går på. Du och jag för alltid..älskar dig Nathalie <3

Nu ska jag kila vidare och vara social mot hjärtat på msn:D

natti natti

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0