Nattens timmar

Riktigt gammalt kort på mig;)


Nu har jag slutat spela för kvällen eller natten kanske man ska säga eller aa det har la inte vart allt för mycket spelande idag me tanke på att jag grejjat med brorsans dator å sen har jag pratat med älsklingen på msn och i tele innan hon skulle lägga sig. Nu sitter jag och kollar runt på nätet men ingen som skrivit nått som vanligt:( lika tomt i min inkorg överallt:D men men är man inte poppis så är man inte:P



Kollade in älsklingens blogg nyss å kollade på musik videon hon hade lagt in..Har hört låten massor av gånger men aldrig sett videon "Nickelback - Id come for you" Verkligen en bra låt och låten handlar om en pappa som gör vad som helst för sin dotter och så känner jag för min familj och min älskade Nathalie..kan göra va som helst för dom och för nathalie skulle jag kunna dö för. Utan henne skulle jag kanske överleva men skulle känna mig död innombords iaf så va är skillnaden. skulle verkligen inte klara av att mista henne eller låta nått hända för jag kommer göra allt för att hon ska ha det bra. Är det en person som är värd att vara lycklig och få känna vänskap, kärlek och omtanke så är det verkligen hon för jag har hört ett och annat som hon gått igenom och det är skrämmande ibland att höra hur en del kan behandla en annan människa så illa:S Jag skulle aldrig göra Nathalie illa varken psykist eller fysiskt. Jag vill att hon ska känna sig trygg och lycklig tillsammans med mig. Det är mitt största mål i livet att försöka göra henne glad, lycklig och att hon känner min kärlek till henne. för det kan vara lätt att tveka på en annan persons känslor eftersom man inte känner sj hur den personen känner för en. Men jag älskar min sötnos mer än mest och hoppas en dag att hon vekligen inser eller tror på mig. för jag gör vad som helst för att slippa mista henne. För mig är hon mer än perfekt och jag är iaf lycklig tillsammans med henne. Känner så mycket och jag kan inte placera allt i ord det är helt omöjligt. Så för henne och min familj gör jag vad som helst för!!!

Ronja Nathalie Stridsberg! Jag hoppas en vacker dag att du vill bli min fru!? Älskar dig mer och mer för var dag som går och min kärlek ska vara dig evig. Puss min älskade å finaste ängel! <3<3

Ne nu blir det en snabb koll till på nätet sen är det kudden som kallar mitt namn "Mattias kom och lägg huvudet på mig" skriker det snart från sovrummet:D haha

Såååå Natti natti allihopa som läser min blogg! Typ 7st:P Haha

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0