God fortsättning

God Jul & Gott Nytt År


Nu är julen över och jag kan säga att det va inte som jag tänkt mig. visst jag hade jätte mysigt hemma hos mor och fira julen med henne, bror och Jennifer, fick massa go mat å fina presenter, mer än jag förväntat mig iaf. TACK ska ni ha:)

Sen efter firandet vandrade man hemmåt i kylan å satte sig vid datorn och vänta på samtal från Nathalie som är och gottar sig i värmen på Kanarieöarna:) Jag e inte avis:P haha kanske lite. men hon ringde iaf via skype å skiten strula så jag hörde bara hälften av va hon sa:( förstår att hon har fullt upp nu men känns sååå skit att inte kunna prata me henne när jag vill som jag brukar kunna:( men det e ju för hon är utomlands. Men jag saknar henne så sjukt mycket nu å har gjort det länge men just nu e det fan värst:S Inser dagligen hur mycket Nathalie verkligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar henne. Jag hoppas verkligen vi kan få det bra tillsammans igen och inte bara för Theos skull utan för våran egna skull med:) Ord kan beskriva eller säga mycket men det kan inte säga allt jag känner för Nathalie och theo. jag e iaf sjukt lycklig att bli pappa till min son som nu inte är ett foster längre utan det är ett barn som ligger där inne i magen på Nathalie:) MIN LILLE SKRUTT^^ Jag ska skämma bort honom med massa kärlek det kan jag lova.

Önska bara jag slapp missa allt som sker nu under graviditeten, vill verkligen vara med men det blir lite svårt me tanke på avståndet sen så bor ju Nathalie fortfarande hemma å har skola med mera så det funkar inte så vidare bra kanske. Men sen när hon eller vi får en lägenhet och theo kommit ut då ska jag inte missa nått mer det kan jag säga. ska se min lille skrutt växa å bli stor. Jag e verkligen lycklig för denna stund men samtidigt livrädd med tanke på att man inte vet direkt nått om hur man ska gå till väga när man blir förälder^^ men förhoppningsvis växer man till sig och lär sig dagligen hur man ska handskas med allt:) ska iaf bli spännande och kul. Kommer iaf stötta Nathalie och finnas för henne och Theo. kommer aldrig svika dom.

Önska iaf jag fick ha Nathalie i min famn nu å bara hålla om henne och ge henne massa kärlek:( har haft skit svårt att sova den senaste tiden tack vare saknad och oro. Jag vet att hon har det bra för hon är med mammsen sin men visst är man ororlig iaf för jag kan absolut inget göra om något skulle hända. men får hoppas allt kommer gå fint iaf:)

Saknar och älskar dig Nathalie min sötnöt<3
Och pappa älskar dig Theo<3^^

Med detta inlägg säger jag God fortsättning och gott nytt år om jag inte skriver mer
Kramar tiias


Skön låt till N från M^^

Mark oh - Words


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0