ooopsy daisy

Nu har jag inte skrivit på ett tag men jaa det finns inte så mycket som sker i livet som intresserar någon så va finns det att skriva?:P Jag mår iaf bra förutom man känner sig smått orolig och stressad men det går la över me tiden:) Snart jul ju, redan nästa vecka ju:P lägntar efter maaaaten^^ men annars kan allt kvitta. kommer sitta hemma på julaftons kvällen ensam och spela wow^^ de ni. haha kanske får me mig bror hit några dagar om man har tur med så man slipper va ensam på jul. haha inte för det spelar roll så sätt iaf. men men

jaja det va la allt. hörde en go låt på radio förut men hittar inte den mixen som dom spela men denna versionen e med skön^^

Chipmunk - oopsy daisy


Vill bara tillägga att jag älskar mina små sötnosar Theo och Nathalie <3 kommer alltid vara hos er vart jag än befinner mig, kommer finnas för er psykist som fysiskt^^

ja ne nu ska jag strax nana..så natti

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0