update

Nu va det ett tag sen man skrev blogg:P men det har inte skett så mycket det senaste så jag har inte haft något att skriva. Idag iaf åkte Nathalie å hennes syskon till Canarieöarna till deras mamma så Theo fick sin första flygtur idag:P lyllo unge får flyga före pappa^^ hehe men tror inte ha  kommer minnas det sen:=) Har precis ätit och kollat på film med bror och jennifer och nu testar jag mitt nya tangentbord som bror köpte te mig när han va på siba idag:) än så länge e jag iaf nöjd.:)

nu e det inte många dagar kvar till julafton å jag ska hem till mamma å fira som vanligt å det blir bara jag mamma och bror^^ så det blir lugnt me massa go mat sen blir det la hem och spela wow på kvällen^^ va ska man annars göra? jag har aldrig festat på julafton och lära nog aldrig göra det heller. vet ej varför men jag gillar inte att festa då:P

aja ne nu ska jag in å göra klart mina daily quest i wow sen blir det la sova för jag e sjukt trött idag:S

Skriver jag inge mer innan jul så "GOD JUL & GOTT NYTT ÅR" önskar tiias^^

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0