städ+känslor:(



Torsdag idag..hmm seg dag hitills men har iaf hunnit med att städa å plocka iordning lite här hemma så det e fint å snyggt till helgen..:P hehe ska bli så kul i helgen nu..:D Erika, Tina, Kim, Rickard och Johan kommer hit^^ ska dricka å sjunga kareoke å spela kort imorrn..:P ska supa dom under bordet..haha men det slutar väl me att det e jag som e fullast..haha ska ta massa bilder så man har lite minnen efter denna helgen =)

Annars har det inte skett nått direkt idag..städat å bytt säng kläder med mera..ska snart laga mat å sen duscha^^ sen blir det la att in å mina lite i wow..:D behöver 40 skill till sen har man maxat miningen^^ då blir det att farma mats till gearet:D men i helgen blir det inge spelande för min del iaf..haha får se om Kim å Rickard kan hålla sig ifrån det oxå..haha svårt att tro det..haha sikka geeks..:P

Känslor är nått man kan ha för mycket eller för lite av men personligen så har jag väl för mycket av det goda för jag e alltid så jävla dum å tror på saker å ting som jag innerst inne vet att det kommer inte bli som man vill..jag lurar alltid mig sj å har gjort det de senaste 5åren..men men det e tiias i ett nöt skal..visst jag har haft vissa underbara stunder men det e aldrig nått som hållt för man tror för mycket på den personen man träffar men sen visar det nått helt annat..tycker det e sjukt att man visar en personlighet som inte är en sj när man träffar en ny..Jag e den jag e å det e den jag e hela tiden..förändrar mig inte för att passa in någonstans..folk får ta mig för den jag e..men alla jag träffat visar en underbar sida tills dom börja känna sig bekväma så då kommer det fram en annan sida av personen..:s skrämmande att det e alltid samma visa varje gång..så ibland önskar man att man va en känslokall idiot som inte brydde sig ett skit..för det gör fan ont att bry sig om någon man verkligen tycker om eller älskar som sen bara skiter i en för att det inte passar..men det e la nått jag får leva med..tror aldrig jag kommer finna den riktigt stora kärleken i mitt liv som kommer hålla livet ut..Men men det lära jag märka..

Btw höll på att glömma..fick höra en gång "säg inte att du älskar mig för det e inte sant" Kan säga detsamma just nu..Hatar när personen skriver att hon älskar mig när jag inte änns passar in i hennes liv..har jag aldrig gjort å kommer aldrig göra heller så varför älska nån man inte bryr sig om? du har sakt 100gånger att du inte har några känslor för mig så varför ljuger du å säger att du älskar mig? Gör inte det! För jag tror inte på det iaf för sånna fall skulle vi inte ha det som vi har det. för du skyller på att jag inte visar intresse..men allt jag skriver/säger/gör tar du på fel sätt å du blir alltid irriterad på mig. Du älskar dig sj å dina vänner å inte mig så sluta säg att du älskar mig:( FÖR DU LJUGER FÖR DIG SJ OCH MIG!!

Finns en person som jag känner stark för men jag vet inte..får la se va det blir av allt..försöker iaf vara henne vän så gott jag kan så får man se sen^^ den som väntar på något gott väntar alltid för länge enligt mig:P hehe

Men men nu ska jag kila vidare..puss o kram skumbanan^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0