Längtar =)

Mimkry - Flicka som e stark^^ Min och Tinas favorit låt..:D


Ska strax lägga mig och sova men skulle bara skriva några rader innan..hehe la mig kl 10 imorrse å gick upp kl 13 igen så man e lite smått seg nu sen har jag så jävla ont i kroppen..:S hoppas det går över tills imorgon iaf..:P

Satt nyss å snacka med mina sötisa..:P lägntar tills på fredag när dom kommer hit..:P Erika, Tina, Kim och Rickard kommer hit å det ska bli super roligt..sen stannar dom tills på söndag/måndag e inte riktigt planerat ännu men på fredag ska vi iaf spela kort å dricka lite öl å lära känna varandra hehe sen på lördag kanske vi ska till en kille i gbg å säga hej å sen på kvällen blir det tacos, mys och film här hemma hos mig..:D tror det kommer bli en toppen helg..:P hehe tru man har soffan å sen en stor säng å sova i..:P annars hade det blitt tufft me sov plats. men har man lyckats sova 6personer i min säng tidigare så ska vi allt få plats..haha..:D *guud va jag längtar* Ska bli spännande eftersom jag aldrig träffat någon av dom innan..hehe..:D men blir nog som sakt en toppen helg..:)

Snackade med N idag me å vi kom fram till att hon inte skulle komma till veckan som vi hade snackat om.:( tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att träffa henne igen å snacka ut om allt..För ska vi vara vänner vill jag få allt utrett så vi kan vara de vänner jag vill att vi ska vara..kommer aldrig kunna bli den vän som hon kanske vill om jag inte får rett ut allt gammalt så man kan börja om från nytt..för det kommer finnas massa saker man tänker på som man inte kan ta via msn eller telefon för det blir bara fel då *Vi har försökt redan att reda ut saker den vägen*:( Jag vill verkligen vara hennes vän iaf. men det får bli som det blir.

Finns en tjej nu som jag verkligen tycker e helt underbar å vill verkligen lära känna henne å det kommer jag få göra me:) Men hon e verkligen underbar på alla sätt å vis å söt som bara den^^ finns dock vissa saker som e kompliserade men just nu känns hon som en av mina bästa vänner å det tycker jag känns skönt..vi kan snacka om precis vad som helst å det känns änna som man redan känner henne och det e en underbar känsla:) Hon e alltid så snäll å rar mot mig å har en underbar röst^^ att höra hennes röst får mig på glatt hurmör å jag känner mig lugn av att snacka me henne^^ hon lova att ringa mig imorrn om inte jag hinner före..hehe Jag älskar när jag snackar med henne på msn å hon sitter å biter sig i läppen. aaw sötnos^^ *you make me happy E* ses snart^^

Känns så underbart nu för tiden när man börjar få nya vänner å allt annat börjar gå åt rätt håll..:D så det ska vara.:P Men men det jag ser fram emot nu iaf e helgen me film, mat, öl, mys och mycket skratt..vi kommer vara ett skönt gäng..har redan kul tillsammans som det e å kommer det inte bli IRL..haha KOM NU!!!! hehe torsdag sen fredag..lägntar som sakt:D

Ne nu ska tiias hoppa i bingen så man kommer upp imorrn å får gjrot det som ska göras..:D städa, plocka iordning, åka till stan å hinna spela en stund..:D sen kommer the big day..:P Tina ska ha me sin lilla rosa bärbara dator..kommer sno den av henne..den e sååå söt den lilla datorn å sen e den ju rosa..*love pink* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0