aaw..:(

Sitter här igen å degar..vart inget spelande idag..eller inte än iaf..kanske blir till å spela sen men men det märker jag väl. Jag sitter å funderar så mycket på allt men kommer inte fram till något vettigt..:/ Jag blir iaf inte klokare..haha..men men. Satt å funderade lite på bakgrunden å kom å funderade på Jonna..:/ Jag och hon gick skilda vägar den 27:e januari 3 dagar innan min 20års dag och det va pain in the as..men hon va iaf med och firade mig på min födelsedag..:) Men nu har hon ju lämnar denna jord och jag undrar varför just hon skulle behöva gå bort?..:( Nu sitter man och väntar på en otroligt jobbig begravning som kommer äga rum den 27:e januari 2009..:/ Men hon kommer inte finnas här den 30:e januari på min 25års dag!..:( så det e så jävla orättvist. Även om det inte vart vi sen jag va 20 så har hon alltid kommit ihåg att gratta mig men nu e det slut på de..:/ Va kommer hända den 27:e januari resterande år nu då?..:/ vill inte veta. ucha.

Annars så e allt frid och frökd för tillfället..slutat bråka med N nu å det känns skönt för jag hatar att bråka med henne. Har vart så mycket onödig skit bara men men går inte göra det ogjort. Vart ledsen förut dock när jag läste hennes blogg när hon skrev *Jag hatar dig!* det gjorde så ont att läsa det..:/ Hur arg eller besviken eller ledsen jag har vart på henne så har jag aldrig sakt att jag hatar henne för det e de minsta jag gör. Men men nu e det som det e. men jag orkar inte bråka mer iaf. Jag står fast vid att jag inte vill ha något nytt förhållande nu på ett bra tag fram över för detta som jag/vi gått igenom nu har varit det jobbigaste jag någonsin vart med om..man har vart ledsen, besviken, arg, frustrerad, glad, lycklig och allt på en och samma gång..allt har gått som en jävla bergodal bana..:S men den senaste tiden har det inte funnits nån lycka eller glädje. bara bråk och tjaffs så jag orkar inte me det en gång till så nu ska jag vara singel och göra det jag vill för det blir iaf inte komplicerade situationer då iaf om man e ärlig å säger det man tycker å så..så det e mitt senaste mål att vara singel å få en rätsida på allt innan jag änns funderar nått annat.

Ne nu ska jag kila bort till min bror och hämta lite godsaker som mamma skickat med honom hem..mumms..:P skriver nog mer senare..:D

btw: Mobilen kommer att klara sig ska du se!! Du vet vem:)

puss o kram allihopa //tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0