baahh..

Så ser man ut innan man fått i sig kaffe å en cigg. "Haha" några dagars gammal bild..:P


Vaknade nys eller aa kl 12 och satte på kaffe och satte mig sen i lungnan ro och vänta på att det skulle bli klart så jag kunde ta min underbara kopp kaffe å en go morgon cigg..Men insåg rätt snabbt det att mjölken va slut *Jag vet det e kärringar som dricker kaffe me mjölk* hehe å inte nog me det så e ju fan ciggen slut me..baaahh känns förjävligt:( Hoppade in på kontot å kollade mina pengar..hmm det va ju både kul å tråkigt att se..just för tillfället äger jag 1kr och 11 öre på kontot..:/ MEN det finns 8200kr på kontot oxå men som jag kommer åt imorgon..:'( känns lagom kul när man sitter utan nått..ingen mat heller *suck* säger jag bara..:/ Men jag har 1kr och 11 öre å swedbank så jag kan övertrassera mitt konto med 99kr så om jag vill kan jag ta ut 100kr nu med andra ord..så jag rusade bort till bror för att låna vespan och åka å hämta ut pengar men tror ni han va vaken eller hemma..:S nee..å jag går fan inte den biten det e för att ta ut pengar å jag väntar lite å ser om han vaknar..hehe så min dag började inget bra å den kommer la fortsätta likadant..:/ Jävla skit det ska vara med pengar..usch. allt e fan beroende av pengar i dagens läge..:/

Imorrn när jag får mina pengar ska det fan storhandlas hem massa mat å cigg..hehe men det får bli efter jag kommit hem från begravningen som e kl 10..:/ skulle sett fint ut att komma i kostym till willys och handla..hehe folk skulle iaf kolla en hel del för det e inte ofta man ser nån i kostym här i stan..hehe iaf inte som e ute å handlar..:P Kanske ska börja snoffsa upp mig när jag ska till willys..haha ne skoja bara.

Ne nu ska jag lyssna på Neverstore - Hold on:P Det e verkligen min favvo låt nu..kommer nöta sönder den tills jag vill spy på den..hehe men det e alltid så me mig..fastnar jag för en låt så lyssnar jag sönder den. men men^^

Ne nu ska jag kila jallabye smulpaj..

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0