från och med nu



Ja nu har jag bestämt mig att från och med nu ska jag leva mitt liv och skriva det jag vill till vem jag vill utan att en jävel kan öppna käften..e så trött på vissa personer nu så jag orkar inte änns tänka på det. för det e bara dubbelmoral hela jävla tiden, ingen kan stå för va det sagt/säger eller gör. Istället ska det skylla ifrån sig på mig å få allt å låta som allt e mitt fel. Men den skiten tar jag inte mera. finns bättre saker/personer att lägga ner sin energi på. för så som vissa betett sig och gjort gör man normalt inte om man överhuvudtaget bryr sig lite om andras känslor.

Säger till mig att göra si å så med mera för det e så vissa ville ha det å när jag gjorde det som bads om så var det fel, jag va för på, svartsjuk, taskig, egoist, med mera men det va fan inte jag som bad om det det va inte jag som gjorde bort mig gång på gång å sen bad om ursäkt. Men jag va ju så jävla dum å blåögd så jag tog all skit å förlät. men det gjorde jag av en anledning för jag verkligen älskade denna person men har insett att jag inte fått ett skit tillbaka så nu skiter jag i det. Jag tänker leva mitt liv nu sen om jag skaffar ett nytt förhållande ska jag lära känna personen innan för jag tänker inte göra samma misstag igen att ge min kärlek till någon som inte änns kan ta emot den eller som bara ber mig sluta säga va jag tycker, tänker å känner för jag bara smörar..Det sårade mig så jävla mycket när DU sa det..:/

Jag älskade dig från första stund och litade på mig men det va som att du bad mig vara svartsjuk med allt du berätta å sa att du ville ha dessa regler för att du inte lita på mig. Sen det du gjorde ett par gånger när vi va tillsammans..KONSTIGT att jag blev den jag blev DU bad liksom om det sj! Men jag skiter i det nu för du e ute ur bilden nu. Okrar inte kämpa mer för dig för du tänker bara på dig sj å ingen annan! Taskigt sagt men så otroligt jävla sant! Sen att du hela tiden skriver att du inte kan leva med mig å sen en stund efter e du glad att vara utan mig..haha personlighetsklyvningar JA! aja nu får du klara dig sj, skiter totalt i va du gör eller vem du sårar mer men mig sårar du inte mer iaf det e slut på det..

Känner mig redan mycket mycket bättre å gladare har gjort det ett tag för jag tror de värsta försvann för 2 veckor sen för det har bara vart så jävla mycket å känslorna försvinner allt eftersom med all skit som sker. Men jag har inte vart den bästa personen heller men jag har haft all rätt att bete mig som jag gjort vissa gånger men ingen kan inse det. men men detta e sista jag skriver om alla dessa problem..ska börja leva mitt liv nu. Nu kämpar jag för min egna lycka å inte för någon annans..iaf inte nu på ett bra tag. Visst en dag vill jag hitta min kärlek men som sakt jag ska lära känna människor innan jag inleder nått nytt. Men jag tänker aldrig gå igenom denna skit en gång till iaf! ALDRIG!!!!

Ne nu ska jag kila vidare men alla läsare får ha det toppen!
//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0