Gamla ex på vinden...



Har kommit under fund med att ex är personer som man aldrig kan umgås med för det blir bara fel av allt..försökte för ett tag sen att börja umgås med ett av mina ex men hon ville mer än va jag ville å då blir det onödiga diskusioner om dittan å dattan och så e det alltid nån som blir sårad av nån anledning..så ex kan man vara vän med men håll dom på avstånd, jag kommer inte umgås med mina ex något mer iaf för det slutar bara med att någon såras..jag vill inte vara personen som sårar iaf så det e mitt löfte att aldig umgås med mina ex. sen finns det undantag men det e inget jag orkar dra upp nu för det e bara jobbigt. aja..:P så exen kan man sammla på vinden..:P *minnet*

Haha jag va nyss i affären där jag e nästan dagligen å handlar så dom som jobbar där vet vem jag e^^ så när man handlat cigg, öl eller va det nu vart så har man aldrig behövt visa legg..hehe men idag satt det en sur kärring i kassan som aldrig sitter där vanligtvis å jag skulle köpa cigg..haha tror ni jag fick det..ööh nopp det fick jag ej bara för jag inte hade legg me mig..haha börja skratta för mig sj när jag åkte hem samtidigt som jag va frustread..hehe fick ju åka en extra gång nu förde..:( så kul e det inte..men men så det kan gå när man inte alltid har legget med sig för man kan aldrig veta att det e ordinarie personal som sitter i kassorna..:P så där lärde jag mig nått nytt..*alltid ha legget med sig* Haha..

Annars har dagen vart lugn å fin. har bara snackat me lite vänner på msn å lyssnat på depp musik typ..hehe men men sånt kan va skönt att lyssna på ibland me.:D ska la in å spela lite senare hade jag tänkt mig för jag har varken lust eller ork att förlja me kompisarna ut ikväll..eller aa kompisar å kompisar..det passar bara när man ska festa annars duger det inte att umgås..:( så varför ska jag då följa med dom ut för?..ser inget intresse i det..aja så kan det vara..:D

Nu ska jag fortsätta dega på msn å lyssna på musik med mitt kaffe..hehe men ha det gott!

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0