How can we be lovers.....

Vaknade nyss eller aa för en stund sen å jag hade glömt att aktivera larmet på mobilen..:S för jag hade loat att ringa å väcka en person kl 09:45 men men hon kom upp iaf som tur va..hehe Sitter och lyssnar på en låt jag ladda ner när jag vaknade "Michael Bolton - How can we be lovers if we can't be friends" hörde den första gången inatt å fastnade totalt för den..den passar så jävla bra in på mig å N. Tror jag lyssnat på den 20ggr nu sen jag gick upp..haha men men Idag så blir det lugnt som vanligt.:)

aaw 8 dagar kvar tills man fyller 25år..:/ känns som man bara blir äldre å äldre utan att hinna med något här i livet..åren passerar så snabbt och man har varken ett jobb eller ett fast förhållande..och snart e man 30 oxå å hur kommer allt se ut då?. Vill ju nån gång i livet skaffa familj men går ej ensam sen så vill jag inte skaffa barn när jag e pasionär..:S

Ne nu får det bli mer kaffe..får skriva mer senare ikväll..det e då man e som piggast på att skriva..hehe

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0