Jag ger upp

Idag känner jag bara för att ge upp allt..Orkar ta mig fan inte tänka på all skit mera. Jag ska bara tänka på mig sj från och med nu och inte bry mig on något annat. Jag finner inget intresse i nått längre. Jag får bara skit för allt jag gör, säger och känner för folk tror sig veta hur jag känner och tänker men det gör dom inte..de bara inbillar sig att dom vet det å så blir det bara en massa onödig skit å det pallar jag inte me så jag ska bara tänka på mig själv nu å räta upp mitt liv.


Efter jonnas begravning den 27:e januari så ska jag bara försöka se frammåt och hoppas på att allt löser sig till det bästa till slut. Allt gammal e passerat redan finns inge man kan göra åt det som vart..kan bara se till att inte göra samma misstag igen. för man har gjort en å annan miss i sitt liv. Jag känner inte för att falla tillbax till det liv jag levde förr så nu ska jag bara tänka på mig själv ett tag fram över. Förhållande e inget jag vill ha på ett bra tag heller för det leder ingen vart nu ändå känns det som sen så e jag inte psykist stabil för ett förhållande heller..har vart för mycket skit runt om kring nu så inget skulle funka. Men det kommer väl en dag då man börjar se ljusare på allt..:D men men det kommer när det kommer.

Jag har iaf insett att man kan göra och säga dumma saker när man inte mår riktigt bra men det e ju psyket som styr det å inte en själv. det e många saker jag sakt som jag inte menar men just nu kvittar det ändå för jag ger upp all hopp om att allt ska lösa sig. Ser varken en framtid eller lycka längre. Och när det gäller en viss person så kommer jag alltid vara hennes vän men inget mer. nu har det FAN vart för mycket skit å specielt massa onödig skit som man kunnat vara utan. Men men nu e det som det e.

Ne nu orkar jag inte skriva med men alla som läser ta vara på er och tänk lite på er själva oxå å inte bara på alla runt omkring. Sen bemöt människor på samma sätt som ni själva vill bli bemötta på. ha en bra måndag gott folk!

Nu lägger jag ner allt som har med förhållande å göra å försöker hitta mig själv igen. för inget e värt att må såhär för!

//tiias


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0