Lång dag..

Jag på juldagen 2008.:D


Man gick å la sig mellan kl 21-22 igår kväll för jag va super trött igår för det vart bara 3 timmars sömn den natten så jag la mig tidigt igår..men vaknade dock kl kvart i 2 å fick för mig att kl va 5 på morgonen..haha så jag knalla upp pigg som jag va å satte på kaffe å sen satte jag mig vid datorn utan att kolla va kl va å jag satt här en stund å kika runt på nätet då jag efter att hämtat min första kopp kaffe *Kl va 02:05* haha trorde jag skulle smälla av..haha va helt 100% på att den va efter 5 så jag måste drömmt det innan jag vakna eller nått..haha men jag vart ju pigg iaf så jag tyckte det va onödigt att lägga sig igen..så jag har suttit här nu å pulat me olika saker en stund sen va jag nere nyss å tog en tvättid kl 7 nu..:D e verkligen på tiden att jag tvättar lite för nu har jag dratt ut på det bra länge..så jag har MASSOR att tvätta..:S Men ska bli skönt när det e klart!

Dagens bild tagen nyss..:D


Annars idag hade jag tänk om man ska få tummen ur att städa lite å kanske få bort alla jul saker..haha har inte orkat grejja me det ännu..:P har haft så mycket annat å göra nu som tex...hmmm...ja ni förstår säkert att jag vart upptagen..hahaha..Sen om jag nu får städat här så efter det ska jag nog göra nån go gormé middag som makaroner me korv..mumms..:P delikatess vet ni väl..hehe Sen blir det la att spela vidare på den lille paladinen *Nathaliie* hehe hon e hela lvl 45 nu..går frammåt sakta men säkert..hehe..men hon e rolig att spela på..gör sån jävla dmg så det inte e sant..haha nu snackar jag wow språk här som många kanske inte förstår..haha men så e det när man e wow geek..:P finns bara en sak som kan få mig att sluta spela wow det e nog kärleken..:D har ju min kärlek i mitt hjärta men det e ju som det e just nu men får hålla tummarna att allt löser sig me de me..

Ne nu ska jag hiva på en kanna kaffe till sen ska jag börja små plocka lite så det bara e att ta snabeldragaren sen å suga lite..hehe sen får man la muppa gölven me..haha ne nu skojar jag allt *Vet att det heter moppa golven* men e man här i från så e det gölven, gött...aa orka dra upp allt..hehe.

Jag saknar morfar, N och aa nada mer..har allt utom dom 2 Morfar får jag ju aldrig mer se förän vi ses i himmlen men N får jag förhoppningsvis träffa snart igen..Love her!

Jaja sånt skrivande det va på mig..Kaffe va det ju..haha tjollavippen skriver mer senare kanske..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0