misslyckad



Ibland när jag kollar på mitt liv så kan jag känna mig så otroligt misslyckad eftersom jag får gå igenom all skit som går. När det första problemet börjar lösa sig kommer ett annat å sen fortsätter det bara så. När ska det få ett slut? När ska jag få känna den lyckan jag vill känna. Jag är inte ett monster som kan ta va som helst jag har känslor jag me. Allt jag vill e att allt ska bli bra. Sorg e något jag har för mycket av och jag känner att jag snart inte klarar av att bära allt.

1990: Jag va 6år och då dog min morfar erik adolf johansson i en svår cancer som hade spritt sig i hela skelettet på honom så det fanns ingen möjlighet att han kunde överleva..:/ så han dog och lämnade oss..:/ men jag e lycklig att det gick snabbt så han slapp att lida för länge!. Innan morfar dog hade jag ett lyckligt å normalt liv, men när han dog gick allt åt helvete rent ut sakt..:/

1991: Jag va 7år började skolan å redan från första dagen tyckte jag att skolan va pain in the as..:/ så jag skolkade stort sett varenda dag för jag ville inte vara i skolan. Jag började även tjuvröka och snatta..

1992: jag e 8år och går i skolan men skolkar, snattar ännumer å röker mer oxå..skrämmande som fan japp men så såg det ut iaf.

1993: 9år å det e samma skit men ännu värre och jag hade börjat slåss å slå sönder saker å gjorde mindre inbrott som tex bilar å snodde saker i dom..:S sen slutet av 93 så vart min mamma anklagad för att tatt på mig å min bror av en sjuk människa *Har aldrig hänt* för min mamma skulle inte lägga en hand på mig på något konstigt vis..ALDRIG!!! Men det gick iaf till socialen å dom e ju tvungna att ta det allvarligt fast man berätta sj att mamma skulle aldrig göra något mot mig eller bror. bror e till och med 3 år äldre än mig! Men det blev iaf en utredning å vi fick bo på BUP i ett par veckor..men sen kom det fram att allt bara va en lögn så vi fick flytta hem igen men mamma va så ledsen över detta så hon bestämde att vi skulle flytta till Grästorp å börja om på nytt..

1994: Vi flyttade till G-torp och visst det va skoj och lugnt det första veckorna tills man fann nya vänner å då börja allt igen jag va 10år då å jag fortsätte me rökningen, snattandet med mera..

1995: jag va 11 år och jag va den lilla jävulen som jag hade vart sen jag va 7år..hehe men det blev ju bara värre med allt men iaf när jag va 11 år "Råkade" Jag tända eld i en papperskorg inne u gymnastiksalen å gick min väg..tordde dock det skulle slockna av sig sj när det va slut i korgen men det tog eld i träväggarna..:S å gymnastiksalen va ihopbyggd med tenishallen där det va folk inne i å någon hade sett mig så det vart ju mordbrand för de..:S men eftersom jag va 11 år fick jag bo på ett tonårshem i 1 månad för utredning sen flyttade jag hem igen men inte vart jag lugnare för det. vart 10ggr värre me allt..:/ och efter den branden så började jag få skit för allt som skedde i g-torp å det va pain in the as..Jag vart det svarta fåret alla lämpade sin skit på även om jag va oskyldig så va det mitt fel!!!

1995: 12 år och bråka och skolkade mer än någonsin..va i en riktig trottsålder, trottsade mamma, soc å alla runt omkring å bara gjorde allt jag ville men skolan och socialen gick in å ville sätta stopp på mig så dom placerade mig på ett annat tonårshem vid 12års ålder där jag bodde 2,5 månad för att jag skulle börja gå i skolan å lugna ner mig men jag bråkade lika mycket där för jag trivdes inte alls där..rymde 2ggr till och med..men men jag flyttade hem igen å började skolan igen å gick 2-3 dagar sen skolkade man igen å sprang ute på stan/byn å gjorde sönder saker, snattade röka med mera..men vid detta laget hade mamma gett upp hoppet att skälla på mig angående rökningen för jag sket ju i va hon sa ändå så hon fick acceptera det..fan va elak jag va..:/

1996: jag va 13år och då kom den riktiga smällen för då blev jag anklagad för massa saker som jag tycker e jobbiga än i dag å snacka om..bara de närmsta jag pratar om detta med..men iaf det e hemskt för mig..:/ Men jag vart iaf anklagad för massa saker så jag blev akut omhändertagen av socialtjänsten samma dag denna anmälan kom in så placerade dom mig i skara på ett akut hem för tonåringar där jag bodde i 2 veckor tills dom hittat något annat, de fann tallmyra uppe i enköping där jag fick bo..bodde där 96-97 sen rymde jag för jag inte trivdes å det kanske va dumt för jag gjorde saken ännu värre  för jag fick då flytta till eknäs som oxå ligger i enköping..

1997-1999: bodde jag på eknäs och studerade det gick faktist riktigt bra för mig i skolan dom åren..:D fick bra betyg å jag tränade å hade allment skoj kanske bästa perioden i mitt tonårsliv men dock va det inte hemma med familj och vänner..:( men det e som det va..hur som helst på eknäs började jag tänka om lite på hur jag höll på så jag började se en rätsida på mitt liv å blev trotts allt en helt annan människa efter det å jag skötte mig bra där å även när jag va hemma på permisioner..så 2:a augusti 99 på mammas födelsedag ^^ flyttade jag hem igen å jag va alltså 15år å detta va precis i skol strten i 9:an..:D så det va skoj men hade stort sett topp betyg i 7:an - 8:an men så flyttade jag hem å skolan gick helt åt helvete..men allt annat va toppen så jag har aldrig gilla skolan..så jag gick ut 9:an med 10p som jag skulle söka in till gymnasiet på Hahahahaha...toppen tiias..:P

2000: jag är 16år går ut 9:an me skit betyg..söker te gymnasiet å kommer in på industri priv för att läsa upp mina ämnen för att sen komma in på en riktig linje å det gjorde jag...vet inte hur många poäng jag hade när jag va klar men det va iaf så jag kunde söka till en riktig linje 2001..

2001: 17år började KPU som e samma som industri typ å jag orkade inte pendla varje dag från g-torp till trollhättan där jag gick gymnasiet så jag tjatade på mamma att flygga tillbaka till thn å det gjorde vi å jag träffa en tjej som jag tyckte om men hon va helt psyk lika så hennes mamma..men henne va jag tillsammans med 1år och 3 månader å under den tiden han hennes mamma misshanlda mig *alltså sparka mig mellan benen* men det ansågs som misshandel för jag anmälde henne för det å det böev tingsrätt över det å henne mamma erkände å fick då en fällande dom att betala skadestånd till mig..^^ 5000kr fick jag *nån mer som vill sparka jag behöver pengar* haha skämt å sido..:P sen efter tingsrätten så gjorde då tjejen slut med mig fast hon stog på min sida hela tiden..:S men men det tog slut å jag levde vidare men skola igen..usch..sen ett par veckor fick jag ett fint brev från polisen att jag skulle på förhör. å kom dit å då hade denna tjejen anmält mig för att jag skulle våldtagit henne 15gånger under det året vi va tillsammans..:S det va hon som skrev upp alla sammlag vi hade i sin dagbok å det e lite mysko tycker jag sen hade hon sakt att hon hade innre blödningar efter att jag skulle gjort detta..men det va för att hon använde en spray burks flaska som dildo när hon va ensam med locket innåt me å det finns en vass kant på den..så aa därför hade hon sina så kallade blödningar..aja sen så iaf hade hon rabblatt upp massa datum detta skulle skett men er än hälften av ggr så va inte änns jag hemma i trollhättan jag va i grästorp och det hade jag vittnen på..så den anmälan va enbart för att hämmnas för att hennes mamma fick betala skadestånd till mig. så den anmälan las ner!! men det va mitt 2001-2002

2003: 18 jag hoppade av skolan å sen började jag Barn och fridtid där jag träffade Jonna å det va första gången i hela mitt liv jag kände kärlek..jag va så glad å lycklig över henne..allt funkade skit bra men gick dock bara skolan i 6 månader på bf innan jag hoppade av men jag va fortfarande tillsammans med jonna..vi va tillsammans 2år och 5 månader å det va verkligen en underbar tid.

2004: 19år Inge skola tillsammans med jonna fortfarande å jag fick egen lägenhet nere i stan som vi bodde tillsammans i tills den 30:e januari 2005 då det tog slut mellan oss på min 20års dag..va den sämsta dagen ever kändes det som. under 2004 vart jag dock även anklagad för en annan sak som jag inte vill dra upp här..lite privat så men det vart tingsrätt över det me å jag fick betala skadestånd på 32.000kr..:s usch det va jobbigt sen tog det då slut me jonna ett tag efter å fy fan kändes som hela livet togs ifrån mig.

2005: jag fylde 20år å det tog slut med jobba å mitt liv kändes piss helt änkelt..Jag började festa varje dag sen efter ett tag då alkoholen inte verkade på samma sätt för jag kände en sån smärta innom mig då började jag lite smått med att röka majja och hasch. sen när det va tråk så började man me affe på tabletter å då hade det verkligen börjat gå för lågnt..jag festa å dråga ner mig totalt tills jag inte pallade mer vart helt psyk en kväll när jag satt ensam så jag skar mig sj 132ggr över hela armarna sen minns jag inte så mycket mer än att jag satt uppe å snackade med en läkare på psyket där av jag fick en lugnande tablett å sen fick gå hem..:S hur fan kan dom släppa iväg någon som skurit sig 132ggr å e full och drågpåverkad me 2 lugnande tabletter?..:S fattar nada men fick iaf tralla hem för hade nada pengar på mig å det va en bit å gå å kallt som fan så jag hann nyktra till på vägen iaf..haha men på vägen mötte jag min bror mitt i natten då vi gick iväg å fortsatte festa å sen va det full rulle igen..full som fan..festa det sista i 6 veckor varje dag tills jag blev vräkt från lägenheten..då fick jag flytta hem till mamma igen å då började jag snacka me psyk team som kom hem till mamma så jag slapp ut å träffa alla så kallade vänner jag hade då så jag fick antideprisiva tabletter å snacka me dom ett par veckor tills jag trodde allt va lugnt så då sket jag i allt sen, men började festa igen å dråga vissa tillfällen men inte så ofta..Sen träffade jag en tjej som heter frida som jag vart kär i å vi höll ihop fram till 2oo7..va förlovade å massa saker..men sen brast det me till slut..

2006: 21..Jag höll på samma som 2005 men va tillsammans med frida å det va bra till och från..bråka så fort vi festa ihop och annars me..men ibland va allt toppen..:D men annas hände inget specielt under 2006 Fick dock ny lägenhet igen Joo nyårsnatten till 2007 hände en tragisk sak..:/ min syster gjorde en riktit dum grej så hon sitter nu i fängelse i 10år:/ Tänker på dig syster!!!.

2007: 22 samma detta året..kassa år..haha

2008: 24år^^ Va ett riktigt skit år..kände att allt ovanstående och mycket mer som jag inte skrivigt ut kom ikapp mig..kände att jag skulle gå under fast jag ändå har haft det bra..men alla tankar å händelser jag vart med om kom ikapp mig å tryckte ner mig..:/ Jag mådde så fruktansvärt dålig fram tills oktober 08^^ då jag fann en så underbart go, rara, fin och snäll tjej på lunarstorm..haha låter kul men så e det..30:e oktober för att vara uppriktig. jag kollade in hennes lunar sida för hon skrev på lajv att sann kärlek inte finns så jag vart ju klart nyfiken å kolla in hennes sida å hennes bilder..men kollade man på henne så Nej jag vågar inte skriva för jag viste att hon aldrig skulle svara ändå..för hon va så vacker..wiiee fick hjärtsnurr..men jag tog chansen å skrev ett lunar mail till henne..*Hur står det till...Jag vill inte stöta på dig men du va verkligen vacker..:) Hoppas allt e bra me dig? Så nu har jag sakt det..:D Svara om du vill..skulle vara kul att snacka lite skit bara. Kram mattias* Hehe de e va jag skrev te henne å trodde aldrig på att få nått svar men wow jag fick svar *Hej hehe taaack.. Jo fint de sj då?? adda
[email protected] om du vill*  wow bad inte om msn men fick den iaf..så jag adda henne den 30:e oktober å vi snackade varje dag från dess plus att vi snacka i telefon å hon va så vacker å hade sån underbar röst..jag va kär kan jag lova..hon verkade gilla mig me å vi ville träffas så vi snacka lite smått om att ses å den 2:e november så kom hon hit..whoootttt! i was so happy..trodde hon drev med mig om att komma hit men den 20:e november så mötte jag henne nere vid tågstationen å got damn va vacker hon va IRL jag blev helt ifrån mig..jag kände kärlek vid första ögonkastet å vi åkte hem till mig å satt i köket å snacka lite å jag kunde inte släppa ögonen ifrån henne. hehe hon va så söt, fin å vacker. hjärtat slog i 390km/h å det pirra i hela kroppen men jag har aldrig känt mig så bekväm i en tjejs sällskap som jag kände me nathalie..:D jag kunde säga precis va jag ville till henne kändes det som..men det va den bästa helgen jag någonsin vart med om..*vill dra tillbaka tiden å stanna den där* hon kom torsdag den 20:e november å åkte den måndag den 25:e..:( det va den underbaraste helg jag haft å vill ha miljoner sånna helger med henne..men hon åkte hem å vi va ett PAR^^  Men det kändes helt fel att skiljas från henne då..vela vara med henne längre..sen hade vi planerat att ses igen snart men har vart lite motgångar som har orsakat att vi inte kunnat ses än..så det är första gången hitills som jag träffat henne IRL eftersom hon bor 40 mil bort..:'( Men jag saknar henne så otroligt mycket var dag som går..hon e allt jag vill ha..Under december blev det som så att det tog slut mellan oss men vi e vänner men vi känner starkt för varandra fortfarande å vi skulle kolla hur allt blir sen..båda vill väl men aa det e kompliserat. sen fick min pappa 3,5års fängelse..:/ Julen å nyår kom å det va skit alltihoppa..:S hatar dessa dagar just nu. Gott nytt år..

2009: Nu är det Januari 09 och om bara några dagar fyller jag 25årr..:D men nya året började inte som jag vela..:/ Jag hade hoppas på att fira det nya året tillsammans med Nathalie men så vart det inte jag va så jävla ifiotisk å skrev å sa massa dumma saker som jag inte menade innerst inne så vi vart ovänner..:/ Men nu e vi vänner igen å jag e så glad för det..älskar att ha henne vid min sida..utan henne skulle jag falla ihop för det va hon som kom in som en gnista som fylde mitt liv med trygghet å kärlek när jag trodde jag skulle gå under..å jag älskar verkligen nathalie för att hon finns å för va hon har gjort för mig..det kanske inte hunnit bli så mycket men bara att hon har funnits där för mig betyder allt för mig..jag skulle kunna skriva så mycket om denna tjejen för hon e otrolig..Min kärlek till henne e den starkaste kärleken jag någonsin kännt för en annan person. jag drömmer om henne varje natt och tänker på henne 24/7. Nathalie kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Men januari fortsätter sakta men säkert å allt går upp å ner tills igår då jag fick reda på att Jonna min första kärlek att hon gick bort i förrgår..:/ å det kom som ett slag i ansiktet hur ska man ta en sån sak?..:S Jag har inte riktigt fattat att det e sant men det kommer jag väl snart göra å då vet jag inte va som sker..:/ sen kommer det ju komma en begravning me..uscha vill inte tänka på det. Men utan nathalie som stöttar mig nu skulle jag nog gått under helt..för jag va redan på botten innan jag träffa Nathalie å hon fick mig på benen igen..men utan henne hade detta nog vart droppen..Men jag uppskattar Nathalies stöd över detta..för hon får mig på andra tankar samtidigt som hon lyssnar på mig när jag e ledsen. Jag vill ju inte glömma jonna om det låter så men det e skönt att tänka på lite annat me å det e precis det jag gör tack vare min älskling^^ men det kommer vara jobbigt iaf..men får ta dag för dag å se hur allt blir.."Jonna vila i frid" och *Tack Nathalie för allt du gör för mig..uppskattar det till 110% och jag e glad som har dig honey* 

Jag å N har snackat om att ses nu på sportlovet i februari..wiiee^^ hoppas hoppas hon kan komma hehe..lägntar så efter henne nu så jag döööörr snart..känns som år sen jag träffa henne nu..:S så jag hoppas hon kommer då..:D

Nu ska jag bli en sundare männsika å ta dag för dag å se va som sker..imorgon kanske e en bättre dag än idag eller tvärtom..det vet man inte men det märker jag ju..

Nathalie jag älskar dig för den du är och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta honey! du är gnistan i mitt liv å jag vill aldrig förlora dig va som än sker..ALDRIG!!!!! jag ska gifta mig me dig och svära min trohet vid altaret framför en präst!.:D
Det är du och jag mot världen baby..puss o kram på dig <3

Detta va bara lite av mitt komplicerade liv..har hänt mycket mycket mer och värre saker som jag inte orkar dra upp plus att då har ni minst en veckas läsande..hehe men jag har mitt gammla liv att tacka för den jag är idag!! Jag är en snäll, kärleksfull kille som håller mig ifrån all sorts droger förutom alkohol (ibland inte allt för ofta) sen håller jag mig från all kriminellt å allt sånt..va många år sen jag hade något med polisen å göra! iaf av egna orsaker! Mina vänner kan beskriva mig bättre än jag sj! men jag e absolut inte den samma som förr!!!

Nu ska jag sluta skriva..hehe det va mycket idag..:D Hoppas det va trevligt att läsa..hehe
//tiias
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra blogg du har!!

Postat av: Sofia

Hej! Satt & läste din blogg & jag kan bara säga att om nån är stark så är de du ! Att vara längst ner på botten & sen ställa sig på benen & förändra sitt liv totalt så är man fan ta mig stark som människa ! :) Mvh. en tjej från norrbotten

2009-01-14 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0