Mitt nya jag..

Mitt nya jag..:)



Hehe som ni kan se så har jag snaggat av håret som jag hade på senaste inlägget :) Men jag saknar håret nu..:/ Men men det växer snart ut igen..:P Ne att jag snaggade mig nu va för att jag kände att jag ville göra nått drastiskt å då fick det bli det..Jag e så trött på all skit nu..missförstånd, tjafs, bråk med mera så nu skiter jag i allt..nu ska jag gå vidare med mitt egna liv. jag skiter i va folk tycker å tänker just nu när dom läser detta men jag e verkligen trött på allt så jag orkar inte bry mig mera för det spelar ingen roll för vissa ska missförstå allt ändå och jag orkar inte fortsätta behöva förklara mig hela tiden.

så min nya start fick börja med snaggning å en dusch..hehe så nu ska jag se frammåt å inte bry mig om något/någon annan än mig sj. För jag står bara å trampar på samma jävla plats hela tiden å kommer ingen vart om jag inte gör något åt saken. för vissa tror dom kan behandla mig precis som dom vill men det går jag inte med på, för jag ska oxå kunna göra det jag vill utan att behöva förklara saker å ting så nu lämnar jag det förfluta å kollar frammåt..

Kärlek: det e känslor som kroppen får en att känna och det e absolut inget man kan styra över..man faller för en annan person som man tycker e hur underbar å vacker som helst å har man fallit för någon så e man fast sen trotts va som händer..tråkiga e om man faller för en person man tror vara den man vill dela sitt liv med med det visar sig att denna personen inte e den man trodde..:( det e pain in the as..jag har dock råkat göra det å mina känslor för den personen va otroliga men tråkigt att mina känslor aldrig blev besvarade..:( för jag har inte känt nån kärlek tillbaka..bara en massa svek på olika sett..Jag tog emot mycket men orkade inte mer efter ett tag och det kan orsakat mitt beteende en hel del å nu e det som det e..men men som sakt jag sak se frammåt nu å inte bakåt!..Det e de inte värt!!!!


Nästa förhållande jag inleder det ska vara med en person som kan uppskatta, respektera och vara ärlig mot mig och som visar nån kärlek tillbaka för det e jobbigt att ge en person allt detta å inte få ett skit tillbaka..då e det inget att ha. men jag ska dock lära känna personen innan me för det har man dock råkat ut för att ha för bråttom å så skiter det sig för en sån sak..*JOBBIGT* så det e steg 1 lär känna personen först å se vem personen är. Sen får man se va allt leder till.

Ne usch nu e det bara massa skit man skriver..från och med nästa inlägg ska jag inte skriva massa dystra saker som påminner om massa skit..

Nu ska jag iaf rensa bort lite saker så jag kan starta om på nytt..vill inte ha något som påminner mig om massa saker så det ska jag göra nu..*BORT ME SKITEN OCH IN MED NYTT* ^^

Ha en trevlig helg allesammans..:D

//tiias

Kommentarer
Postat av: Nathalie W

Håller med dig, väldigt svårt att vara vän med x alltså!

2009-01-24 @ 02:35:19
URL: http://narquelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0