Sjuk..

Jaha nu har man gått och blitt sjuk som 95% av sveriges befolkning verkar vara..:/ Fast alla drabbas av olika sjukdommar, sj e man en aning förkyld å ont i halsen! men man överlever la det som alla andra gånger man vart förkyld! hehe.

I måndags va det ju meningen att man skulle börjat på praktiken men har inte mått så bra me tanke på omständigheterna som vart nu. å jag tänkte dratt till praktiken idag men så som jag mår just nu så orkar jag inte ut å promenera i 25-30 min för att sen knalla hem efter 2 timmar så jag får försöka att palla mig dit i morgon istället..:)

Idag ska jag iaf försöka att få plockat å städat här hemma sen blir det la att spela lite me om jag orkar..va ett par dagar sen nu men det e ju förståligt *eller* hehe..:P Nu ska man gå och vänta på att det ska bli begraving snart då..:( Inget jag ser fram emot om man säger så. Kommer vara den värsta dagen i mitt liv tror jag..känns så nu iaf..:/ *Saknar dig vännen*

Sitter här å tänker på den underbaraste flickan i mitt liv..Jag e så lycklig att jag fann henne..hon har verkligen förändrat mitt liv även fast det vart lite kattastrofer mellan oss..hehe men man måste ha motgångar för att kunna se alla framgångar. Men alla mina tankar går till henne för hon e det bästa som hänt mig. Kan inget annat säga! Lägntar efter henne så otroligt mycket nu. Vill ha hennes underbara kropp i min famn å bara hålla om henne i en varm å go kram å aldrig släppa taget om henne någon mer gång. Men mitt hjärta slår för henne å jag kommer aldrig svika hennes sida. kommer finnas för henne för alltid.

"Jag älskar dig honey nu och för alltid"

Ne nu ska jag väl kila vidare å se va som orkas göra idag!
//Tiias

Kommentarer
Postat av: Ulrika Karlsen

Men du Tiias! Passa på och va "sjuk" nu när du är det.. Alltid skönt och ha nått och skylla på när man gör ingenting ^^ Städet och plocket rymmer inte TRO mig ;) Ha en fin dag!

Kram Ulrika

2009-01-14 @ 11:35:46
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0