tjuv..:D

Hej hopp nu e det snart sängdags men tänkte slänga in lite ord innan jag lägger mig..:) Idag har allt vart lungt på alla håll som går..va hemma hos mamma å tjuvade lite mat för det e lite knapert me pengar nu..men det e för att jag slösat mer än jag brukar..hehe men det e snart pengar på kontot igen..:D sen efter jag lännsat mammas kyl så åkte jag hem till bror en sväng me men han va så jävla tråkig så jag åkte hem å åt lite sen hoppade jag in i min lilla spel värld..:P där har jag sittit stort sett hela kvällen. va iväg en sväng här förut på kvällen..:) men men..

Hahaha..satt å funderade förut å jag har gjort det förr me men undra hur man skulle se på livet om man fick vara kvinna för en dag eller för en månad å känna på hur det e att gå igenom allt som tjejer får gå igenom..haha jag skulle tycka det vore fräckt. om inte annats så skulle man kunna få en annan syn om hur kvinnor tänker i olika situationer. så kanske jag som kille kunna förstå en kvinnas beteende..:P Haha ja det e konstiga saker jag funderar på ibland men vem har inte tänkt tanken iaf..:P

aaw en person skrev till mig nyss att jag är en ängel..^^ såå sött..hehe..Men jag kanske e en ängel med svarta vingar och horn..:D Ne då så farligt e det inte..:) *hope you dream about me tonight*^^

Ne alla glada skulle bara slänga in nått innan sängen å nu e det den som lockar..sussa sött allihopa^^

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0