trött..:S

Mitt älskade kaffe..hehe^^


Kom nyss hem från *S* och jag e helt dö..hehe vi satt uppe till kl 5 å bara tjöta massa skit va kul men hon skulle upp kl 8 igen för att åka till jobbet..:( så jag vart ensam när hon drog:( Men vi hade en trevlig å mysig kväll igår iaf^^  sitter nu här me mitt goa kaffe å lyssnar på Neverstore feat Lazee - Hold on älskar verkligen den låten fast den vanliga hold on me bara Neverstore den e bättre^^

Jag älskar verkligen ref i låten:P

I sing now for all of you
With no one to hold on to
For all the broken hearts out there
Waiting for someone to be near


Ne nu ska jag kila vidare skriver något mer spännande senare^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0