Usch..

Sitter här nu och kl är 06:52..:S trött som fan men kan inte sova för jag har sån jävla värk i magen..:S Men finns ju anledningar till att man har problem me magen just nu..Har rasat i vikt så förbaskat snabbt å mycket nu det senaste för jag har inte mått så bra av en viss anledning..:( Men jag har stort sett mig sj å skylla..kan tyvär inte skylla på någon annan denna gången..:/ Men jag önska jag kunde gjort andra val än dom jag gjort för just nu känns allt så jävlans hopplöst.:/

För att fatta mig kort så alla som läser förstår så har jag troligtvis förlorat min största kärlek på grund av egoism eller idioti..:S å det e nått jag antagligen får stå ut med..:S men jag önskar innerligt att jag kunde få allt jag sakt/gjort ogjort men det går inte..:/ Men det jag känner för denna tjejen har jag aldrig känt för någon tidigare. Men jag e iaf glad för att vi fortfarande e vänner för jag har saknat henne så jävla mycket dom senaste dagarna å jag har verkligen känt mig som en idiot.

Jag vill oxå säga det till dig N Att jag är otroligt ledsen för allt..och jag förstår att du är besviken, ledsen, arg mm...men jag menar verkligen inte det jag sa på nyår..:/ Jag sa det av en anledning men det e ingen ursäkt. Men du ska veta att jag kommer alltid att älska dig oavsätt va som sker..å jag e glad för att du vill vara vän me mig. du finns i mitt hjärta å mina tankar hela tiden..går inte att släppa dig hur jag än försöker..du kommer alltid finnas där. Förlåt iaf för allt!

Ne nu e kl 07:07 så det e la kanske time å försöka lägga sig på nytt å vakna sen till ännu en tråkig dag..Har aldrig haft så tråkigt som jag haft nu de senaste 3-4 veckorna å jag har nog aldrig mått så otroligt dåligt heller..otroligt men sant va en person kan påverka kroppen å psyket..hehe men jag e iaf glad för att jag träffade N för tack vare det insåg jag hur mycket man kan tycka om en person man knappt känner..men jag har iaf haft en underbar tid tillsammans med henne å jag ångrar inte en sek att jag tackade nej till jobbet för hennes skull..det e en lärdom jag tatt åt mig att man gör va som helst för den man älskar å sen att det inte alltid blir som man tänkt sig e nått man får leva med..hehe men som sakt jag hade underbart tillsammans med henne å hon gjorde mig så glad och lycklig. Just nu känner jag mig bara ledsen för att jag vart sån idiot.

Ne nu ska jag sussa..kl e nu 07:13..hehe bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0