promenad i onödan..:S

Då va kl 06:58 å man vaknade för en liten stund sen av ett sms där det stod *Blää jag har inte sovit på hela natten* Stackare som inte kunnat sova..:/ hehe Sj så la man sig kl 21:00 igår kväll va helt dö igår, Man gick upp tidigt igår och hade inte sovit alls många timmar plus att man va sjuk..:/ Skulle börjat min praktik i måndags men med tanke på omständigheterna som vart har jag inte orkat att pallra mig tilll praktiken men trotts att jag va sjuk så tog jag mig i kragen å promenerade de 4km som det e till praktiken i kylan som va å jag ahde inga vantar så det va svin kallt om händerna *brrr* Men kom iaf fram till slut å fick pratat med en kvinna där å hon säger till mig såhär *Nemen hejsan va kul att se dig men nu e det såhär, det e kort med personal så vi kan inte gå igenom instruktionerna med dig nu så du får ledigt idag och imorrn* Ooooh va skoj..:S Det inne bar att jag va där 2-3 minuter för att sen knalla 4km hem igen..:S Va inte så skoj direkt. Okej 8km e inte alls jobbigt att gå men e man sjuk å det e kallt som fan så e det inte så kul! Men men jag dog ju inte iaf..haha

På vägen hem igen från praktiken så passade jag på att hälsa på lilla mammsen ett par timmar för hon bor ju på vägen..:P hon blev allt glad att se sin lille plutt *Jag alltså* haha Men hos mamma så hände det inte så mycket..satt vid datorn å smurfa runt på nätet samtidigt som mamma städa..haha sen så va mamma så snäll å bjöd lilla mig på pizza för jag va hungrig som en gnu^^ så vi knallade upp till pizzerian hehe gick inte snabbt kan jag lova för mamma har ju gått och stukat foten så det va snigel fart:P *hann svälta ihjäl*:D Men det va iaf snällt av mammsen å bjuda på mat^^

Sen kl 14:00 traskade jag mig vidare hemmåt å när jag kom hem tog jag å satte på en kanna kaffe å gick in och tog mig en varm och go dusch *mmm så skönt* Men sen när jag gick ur duschen kom jag å tänka på en sak...Va e det för vitts med en varm å skön dusch? Det blir ju skit kallt när man kliver ur duschen..brrr..då e man ju snart kall igen..:S aja det tåls att fundera på va vittsen e!..:P

Usha buscha säger jag bara..får antagligen reda på idag när begravningen för jonna e..:/ fick även reda på igår att jonnas sista önskan va att krimeras..:( jag vet inte vilket som verkar hemskast krimeras eller jordbegravning..:S Båda e ju hemska men att brännas tycker jag e hemskt. men e det hennes sista önskan så får det ju bli så. *Hoppas du har det bra vännen*

Idag e jag ledig som sakt men vet inte alls va jag ska hitta på idag..får iaf ta tag i disken å lite små plock här hemma sen får vi la se va som händer..Nu sitter jag å dricker kaffe å försöker vakna till liv för en viss person väcker ju mig me sina sms..:P hehe..btw jag fick kort av mamma igår på mormor och morfar när dom va unga^^ stilig morfar man hade..hehe många säger att jag e lik han som ung..hehe vem vet kanske vi e..:P

N: Jag älskar dig hjärtat <3


Ne nu ska jag kila vidare för stunden..hajpa!
//Tiias


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0