Min Ängel, mitt liv, mitt allt!

Du kom in i mitt liv när jag behövde dig som mest, du sträckte ut en värmande hand och jag tog den och i samma sekunde förändrades hela mitt liv. du kom som en ängel från ovan och lyffte upp mig från botten av de svarta hål jag befann mig i, du sa till mig att du aldig kommer lämna min sida från den dag du kom in i mitt liv. Jag va på botten av mitt liv jag kännde att jag inte kunde ta mig ur det hur jag än försökte kännde bara att det fanns en sista utväg från all smärta och sorg. Men då kom du och tog mig med storm på dina vingar och helt plötstligt såg jag ljuset igen jag börja känna hopp och tro igen. Du va så vacker i ditt blonda hår och ditt vämande leende det gjorde mig så lycklig. Din närhet fick mig att glömma allt annat allt jag kunde tänka på va dig och dina vackra gröna gnisttrande ögon som fick mig att sväva på moln:) Du gav mig kärlek, trygghet och närhet..I din närhet känner jag mig oövervinnerlig som inget kan stoppa mig!. Med dig vid min sida ser jag en väg som kommer leda mig till ett underbart och lyckligt liv! Men skulle du lämna mig nu skulle jag inte klara av mitt liv nått mer..du är min gnista, mitt liv, mitt allt!

Vi har gått igenom en hel del redan tillsammans och jag kan inte beskriva både vilken lycka och sorg jag kännt inom mig för det vi gått igenom. Men jag hoppas vi börjar få en lösning på allt för du e flickan i mitt liv, Jag vet att inga förhållande e perfekta för man måste ha motgångar för att kunna se framgångarna:) Jag är inte den perfekta killen i världen men för dig gör jag vad som helst. Jag lämnar aldrig din sida för det va du som fick mig att börja leva igen, du fick mitt hjärta att slå du fick mig att känna tro, hopp och kärlek igen! Så varför skulle jag lämna dig? ALDRIG..Jag kommer att stötta dig på samma sätt som du stöttar mig och jag kommer alltid all älska dig av djupet av mitt hjärta.

Det jag älskar hos dig e din personlighet trotts den är som en bergodalbana men det spelar ingen roll för du är den vackraste människa som finns för jag vet innerst inne att du bara vill väl. Sen älskar jag ditt sätt att se på mig och hur du tar på mig. Jag har aldrig kännt mig så trygg eller bekväm i hela mitt liv som me dig! sen älskar jag ditt vackra blonda hår för du ser ut som en ängel i det! Din kropp ska vi inte tala om hur mycket jag älskar den den e så underbar..aaaww!!! Men det jag älskar mest det e ditt värmande hjärta som utstrålar en sån energi och kärlek. Finns inget jag inte älskar hos dig!

Jag vill även tacka dig för att du är så förstående och stöttar mig nu när allt e som det e, utan dig skulle jag inte klara av att gå igenom detta med jonna nu. men du får mig att känna mig stark och du får mig att kämpa vidare. TACK Hjärtat!!!

Det sista jag vill tillägga nu är till tjejen jag skrivit om:
Jag älskar dig Ronja Nathalie Stridsberg för att du finns och för att du får mitt liv att kännas underbart. Finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta <3


//Tiias


Kommentarer
Postat av: Ulrika Karlsen

Naaaww så gulligt skrivit!

2009-01-16 @ 12:20:59
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0