Toppen dag^^

Dags färsk bild på mig..:D


Idag har vart en toppen dag..dock lika tråkig som alla andra dagar men ändå har jag känt mig glad och posetiv idag..Började men att jag vaknade kl 10:15 men skulle dock upp tidigare av en anledning men jag hade glömt att aktivera alarmet på mobilen efter jag ställde in den igår innan jag la mig..hehe *smart*:) Men men..Kom iaf upp å satte på mitt berömda kaffe som jag måste ha på morgonen annars e hela min dag förstörd..hehe å när det va klart kollade jag runt lite på nätet å laddade ner en skit bra låt jag hörde igår "Michael Bolton - How can we be lovers" Den passar så bra in på mig å Nathalie. å efter det så hoppade jag in i wow världen en stund å questade på lite me prällen..går riktigt bra må jag säga..hehe sen senare tabba jag ur å då såg jag att sötisen min hade skrivit på msn så jag slutade spela för en stund och snacka lite me henne å det va treviligt..:D

Efter en stund snackande med henne fick jag ett ryck att ta tag i disken och plocka lite men det va för att jag va hungrig å jag hade ingen plats att laga mat på för man hade rört till det i köket en del hehe så jag fick ta tag i det nu så jag kunde göra mat..Jag gjorde en god potatis gratäng med en korv mix som jag gjorde på måfå..:P me massa vitlök..det blev riktigt gott..:D sen efter det så vart det att spela en stund till..:D men då me bror. Nu har jag precis vart inne och duschat å sen fick man tatt lite nya ego bilder..hehe Men nu sitter man här å funderar på va man ska hitta på men det löser sig alltid.:D

Sitter iaf och snackar med min goa vän Ulrika på msn..hon e alltid så söt..:D skriver så uppmuntrade saker till mig när jag känner mig nere..:D Vi har snackat lite om att kanske ses snart och lära känna varandra IRL me å inte bara via msn..hon e en underbar vän att snacka med när man e nere.:) Så det skulle vara kul att träffa henne.

Här har ni några ego bilder under 2009..:D

     

Ne nu ska jag kila vidare..men det har vart en toppen dag iaf^^

//tiias


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Awww Tiias =D

Söt du är!

Du gör mig på lika strålande humör vännen!

Självklart måste vi ses!

Hihi!!



Krama!

2009-01-22 @ 22:11:56
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0