Mitt i natten^^

Happy days from now^^


Kl är nu 04:31 och man sitter fortfarande vaken..hehe trotts att man gick upp tidigt idag..eller hmm va va kl..haha Nej fan den va halv 2 på dagen när jag gick upp..haha minnet börjar tryta nu me åldern..:P fyller ju år på fredag..halvägs 50 då..:D skönaste e att jag har fått pengar tills dess så då blir det att fira ordentligt för nu har man suttit hemma allt för mycket så då ska jag festa loss..:P ska se om en vän kan följa med om hon hinner å kan..skulle vara skoj iaf. sen ska jag se om F och J, bror och jennifer å några till ska med ut..skulle va skoj att dra ihop ett gäng..:P fast iofs så e alla välkommna att hänga med ut å partaja lite..:D ju fler desto roligare:) Annars denna helgen blir lugn för jag orkar inte något just nu för nu börjar man tänka mycket på tisdagen som kommer..:/ kommer vara en jobbig dag men men.

Ikväll har jag suttit å spelat en sväng med bror sen så satt jag å snacka med U och det e alltid lika trevligt..hehe hon e verkligen en tjej för sig..:D *Jaa jag vet att du inte gillar att läsa det jag skriver men du kan avstå* hehe..U får mig alltid på andra tankar å glatt humör så det tackar jag henne för. sen har jag snackar me lite annat folk me om Mat, filmer, musik, tattos med mera..haha det va en tjej jag snackade med som skrev att hon skulle tattuera in en serie i svanken för då kunde killarna läsa den när dom körde doggy style..haha den va fan bra..hoppas bara serien e bra..:D *go for it:P* ne men för övrigt har det vart en lugn å trevlig kväll/natt..har dock fått sms från mitt ex som jag inte riktigt hade förväntat mig:S men men..*Har fler ex så det va inte sms från dig* 

imorgon/idag ska jag nog försöka få tag på en tvättid så man får tvättat lite..skulle behövas iaf..hehe sen skulle man kanske försöka städa ut julen..haha har inte hunnit med det ännu eller rättare sakt orkat med det..:P för tid har jag gott om..:D så ska iaf försöka ta ner jul gardinerna å få bytt dom sen bort med staken i fönstret..hehe inte min stake för den ska sitta där den sitter och kulorna me..Hahaha..*asg* Kul man kan sitta å skratta åt sig sj såhär mitt i natten..:D Jag känner verkligen mig på gott humör nu för tiden. 

Jag saknar lilla My nu..:/ hoppas verkligen hon har det bra..*tänker på dig hela tiden*

Ne nu ska jag nog hoppa ner i bingen så man kommer upp till en ny underbar dag..haha Natti natti på er!

//tiias^^

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hihi Dito vännen :D Go o glá

2009-01-26 @ 14:52:34
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0