Begravning:/

R.I.P. Jonna Nikka (lilla My)


Vaknade kl halv 2 inatt å kunde inte somna om hur mycket jag än ville..låg bara å tänkte på begrabningen idag.:( så jag palla mig upp ur sängen efter ett tag å satte på kaffe..sen va det ingen vaken vid den tiden på dygnet så jag hoppade in å spela till kl va strax före 8 sen va jag tvungen att göra mig iordning inför begravningen..:( Känns helt sjukt att klä upp sig i fina kläder för en så otroligt tråkig å hemsk sak som begravning..:/ Men fick iaf på mig kostymen å vid 9 tiden så gick jag hem till bror och jennifer för jennifer skulle med på begravningen för hon va nära vän me Jonna..:/ Jennifers mamma kom och hämtade oss strax före halv 10 å körde oss bort..USCH. Borta på hojums kyrkogår mötte vi upp min mamma som hade med sig rosorna jag/vi skulle lägga på kistan..*aaw börjar snart gråta igen*

Varför? :(


Vi kom fram till kapellet där begravnings gudstjänsten skulle vara och när vi öppnade dörren för att gå in så de första jag ser är Jonnas familj som står runt kistan och gråter sen fick jag sj se kistan å då bröt jag ihop..:/ Har aldrig vart med om nått hemskare i hela mitt liv..gud va jag grät å grät..trodde inte man hade så mycket tårar i kroppen:S Jag satt där under hela brgravningen å bara tänkte på att det måste vara en sjuk dröm eller nått..men det e ju inte det.:/ Det e verklighet det va Jonnas kista som stog där:/ Tårarna bara ran ner för kinden och jag önska det va nån annan som låg där å inte men älskade lilla jonna..:/

Jag saknar dig Nonna ponna.:(


Jag grät konstant mellan kl halv 10 och halv 2 på eftermiddagen då jag va helt slut å la mig och vila en stund..nu sitter man här och känner en klump i halsen å vill bara bryta ut i gråt igen. Jag kommer alltid att minnas jonna som den glada å spralliga person som hon var..Hon va alltig glad å hade alltid ett leende på läpparna:( Kommer alltid älska henne för hon va den första speciela tjejen i mitt liv. *Minä rakastan sinua jonna nikka*

Detta va iaf den värsta dagen i mitt liv..finns verkligen inget jag kan mäta med detta..det var hemskt och otroligt jobbigt. Men jag va iaf där och tog ett sista farväl av lilla My.:/ *Vila i frid min ängel* Vi saknar dig så otroligt mycket:(

*Jag sörjer verkligen med hennes familj, pojkvännen och vännerna*

//tiias


Kommentarer
Postat av: Nathalie

=( ja börja gråta när ja såg bilden där du är ledsen ='(.. förlåt att ja inte svarat på sms men har inte kunnat inga pengar på den ännu.. ja ringer dig ikväll så får du svara om du orkar prata jag älskar dig mattias!!

2009-01-27 @ 17:05:23
URL: http://ronjanathaliess.blogg.se/
Postat av: JP

Rest in peace lilla my...

2009-02-06 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0