Vaknade nyss...



Har sovit 3-4 timmar inatt fast iofs det e va jag brukar sova nu för tiden..hehe men det va iaf skönt..sitter nu här me mitt goa kaffe å slurpar i mig och lyssnar på musik. aww hade ett sms från *S* när jag vaknade, fråga om vi kunde ses ikväll å kika på film blir nog mysigt värre..va ett bra tag sen man träffa *S* så why not. Sitter nu och snackar med Ulrika på msn hon e lika glad som alltid..hehe *uppiggande* ^^

Så idag får det bli till och städa här hemma så man slipper skämmas när *S* kommer sen..:P hehe annars får jag se va som sker innan dess..har inte så mycket planer för dagen, städa å sen ta det lugnt tills ikväll=) låter bra för mig..haha

Det e fan jobbigt att Ignorera verkligeheten men jag försöker så gott det går..hehe Vill inte tänka på nått av det förflutna vill bara se frammåt..Det gör jag så sett men svårt att låta bli att blicka tillbaka..men men *keep going* eller va man brukar säga..:D Annars mår jag toppen idag men förkyld på nytt..grr blir aldrig av me skiten..haha.

Ne nu får jag ta en kopp kaffe till sen får det bli plockeli plock här hemma..skriver senare eller imorrn igen

Have a nice day everyone!

//tiias

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du fick de mys ;) hihi!

Tack gubben! Du är lika uppiggande själv^^ hihi

Stora kramar!

2009-01-26 @ 14:53:42
URL: http://ulrikakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0