Varför?

Sitter här nu och funderar en hel del som vanligt..Undrar varför jag inte kan släppa dig ur mina tankar..Jag känner dig egentligen inte så hur kan jag tänka på dig så mycket för? Va har du gjort för intryck på mig egentligen? Visst jag har känslor starka som e riktade till dig men jag vet att det aldrig kommer bli nått..:( så varför kan jag inte bara släppa dig ur mina tankar. Du e den mest vackraste person jag träffat men ändå den mest kompliserade men på ett bra sätt för det mesta. jag önskade allt hade vart anorlunda mellan oss två. lärde vi känna varandra vid fel tidpunkt? Jag verkligen önskar att jag kunde dra tillbaka tiden och förändra en hel del för du är en person man aldrig kan finna igen och nu har allt bara passerat på ett helt fel sett..det va dig jag ville vara med och ingen annan..kände att du va hela min värld men det va aldrig vi egentligen. det vi hade kan man inte räkna som nått specielt så. eller har jag fel. jag skulle önska att allt bara va som vanligt..för det är så jobbigt att veta att det kunde vart vi om jag hade gjort andra val bättre val än dom jag gjort. Du fanns där hela tiden men jag gick visst en omväg och det slutade med katastrof. Nu är allt redan försent och du har gått din väg och nu e det jag som står ensam kvar med tårarna rinnande av saknad och ilska för att jag inte fanns där när du behövde mig. Men det är väl nått jag får ångra sj. jag ville aldrig att det skulle bli såhär mellan oss. Nu e vi båda sårade av tanke på att det inte blev som vi hoppats. Men men nu e det som det e å det får jag bara inse..:(

Kan jag inte bara gå och skada mig så jag tappar minnet å blir en annan person och hoppas vi träffas igen som helt ofrämmande människor för varandra..iaf du för mig så jag får träffa den undebara vackra tjej igen som jag gjorde en gång i tiden nu. sicka tankar man har..hehe men sant..önska jag inte viste alls vem du va så jag kunde lära känna dig på nytt å förhoppningsvis vara en annan person eller göra andra val än de jag gjort nu. Men tyvär så e det inget jag kan göra ogjort nu iaf hur mycket jag önskar.

Jag vet att det inte e sista gången i livet som jag kommer träffa en underbar person som jag kommer antagligen älska men det e inget som kommer slå den kärlek jag hade för dig ibörjan när vi träffades..för jag har aldrig blitt förälskad i någon så snabbt som jag blev i dig..dina vackra gröna ögon som kollade på mig så kärleksfullt och jag bara kände hur lycklig jag var i din närhet trotts att vi inte kände varandra. Det finns stunder med dig som jag aldrig kommer glömma för det va dom stunderna jag kände mig hel och männsklig, jag kände mig älskad och trygg. Men nu vet jag inte va jag känner mig..Tom, ledsen, ensam, besviken, arg med mera mest arg på mig sj för allt jag ställt till med sen finns det vissa saker du gjort med som man e besviken och arg för men det hör inte hit nu för jag orkar inte tänka på vem som gjort vad eller sakt..det e ändå försent att ändra på det som vart. Ingen av oss har vart direkt den perfekta. 

Men hur som helst så e det som det e å det e bara att gå vidare och se frammåt ingen mår bra av att stå kvar på samma ställe och trampa resten av livet. För både du och jag vet innerst inne att det aldrig kommer bli vi så då måste man kämpa sig vidare. 

Jag vill känna lycka igen med en annan person men inte nu. jag behöver först å främst känna mig glad för mig sj å må bra för det gör jag inte nu. Just nu känns det som man e nere i det svarta hålet igen och gräver men ändå har jag inte nått botten igen. Jag försöker se nya vägar och nya möjligheter för att aldrig hamna där jag va förr. mitt största intresse nu e att komma över all skit som vart och bara glömma det helt. 

Även om jag går vidare i livet så ska denna person veta att jag finns alltid för henne i alla väder som en vän du kan säga allt till för allt du säger till mig kan du säga i förtroende å det hoppas jag du vet. Jag kommer alltid vara din vän och jag kommer alltid stötta dig. Du kanske inte e så förtjust i mig just nu men du ska veta att när du vill så kan du ringa..för dig finns jag alltid till hands. jag vill bara vara din vän hur mycket jag än älskar dig för jag vet att vi/jag inte kommer kunna funka ihop som ett par det e helt omöjligt för det e som du sj sakt det vi e för olika. Men men du ska iaf veta att jag kommer alltid vara din vän. always and for ever.^^ Jag önskar dig iaf all lycka i livet vilka vägar du än går.

Ne nu ska lilla tiias sussa kudde snart så det e la dags att avsluta här nu.

Alla läsare friska som sjuka ta vara på det ni har med omtanke och de sjuka ni får Krya på er^^

//tiias
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0