World of Warcraft

Hej nu sitter man här igen å ser dum ut å kl är 07:00 å snart time för sängen..:) Men får skriva några rader innan!

Man har börjat spela Wow igen efter 5-6 veckors uppehåll och just nu känns det kul att spela igen;) Har en hel del höglevlade gubbar som tex min Feral druid på lvl 80, Shadow priest lvl 72, Mele Shaman på lvl 72, Demo lock på lvl 70, frost mage lvl 70 dessa har jag på Balnazzar och kör som alliance där..:D sen har jag en shadow priest lvl 70 och en BM Hunter lvl 70 som horde inne på anh'qiraj sen har jag dessutom en lvl 70 fury warrior horde inne på Karazhan..hehe det e en hel del highlvl gubbar å snacka om att man inte haft någe liv när man levlat så många..haha. Men som person e jag mer inriktad på pve än pvp för det e roligare när man är me i guild å planerar för raid's och kunna klura ut allt tillsammans..Men dock under mitt spelade har jag gått med i 3-4 guild jag trivits skit bra me folket å det har vart seiöst från alla sidor sen så av någon anledning så har guilden splittrats..:S så det är verkligen trisst.

Nu innan Wotlk kom ut så gick jag med i en seriös guild inne på balnazzar med min prälle å vi hade skit skoj å jag skilla som en dåre för att uppnå kraven för att vara med i guildet å jag lyckades..Nu har man fint gear å allt på henne men sen wotlk kom ut så kvittar det så sätt nu för efter 2lvl så e det crap gear man har nu..:S lite trisst men så e det så det e bara skilla på nytt..hehe..Men iaf guildet jag joinade har även det splittrats tack vare att många sluta spela när expansionen kom ut å en del bytte servrar.:S *Trator's* säger jag bara..hehe men jag kommer nu vara en trogen alliance spelare å skilla dom charsen jag har..:D

I förrgår blir det nu skapa jag en paladin retro som nu är lvl 32..:D så det har gått snabbt med henne..hehe Men det va bara meningen att jag skulle ha henne å leka med bara men hon e så himmla rolig att lvl:a så jag får la se om jag kör upp henne till 80 nu eller om jag väntar..får känna efter lite..hehe.

Annars för övrigt känns allt toppen och känns som man börjar komma tillbaks till verkligheten igen från en lång depprition men nu känner jag mig piggare och gladare igen..va ett tag sen man gjorde det kan man säga..hehe.
Igår va jag ute med bror, jennifer, fredrik och jenny på backstage och det va verkligen skoj..dock gjorde jag av med för mycket pengar å min baklucka till mobilen e borta..:( så hur full va inte jag från en skala från 1 till 10 *10 haha* Haha. Men det får man iaf snart göra om igen..:D

Så nu har jag loggat ut wow och skrivit dagens inlägg så då känner jag mig nöjd för sängen..ska la bara kika in på lunar å bdb å kika om nån skrivit till mig..om nån undrar något om mina chars eller något om wow så kommentera gärna detta inlägg eller så finns jag på lunar: Tiias_ eller bdb: xtiiasx

Natti natti gott folk..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0