WoW kara run!!

Haha jag va med i en guild inna på balnazzar och vi raidade 2ggr i veckan och så va det en kille med i guilden som är Fire Mage..han är en störts skön kille..haha men iaf när vi gick Karazhan rundorna så hade vi så jävla skoj för efter varje boss vi dödade så spelade denna killen upp en victory son via vento å det va bara jag å han som tyckte det va skoj för låten e verkligen imba..alla andra hatade verkligen den låten..:P men här har ni den iaf så kan ni höra själva..:D

Techno chicken - Chicken song


Haha den e verkligen imba å fan va jag skratta varje gång..:)


Sen när kara rundan va slut när vi hade klarat alla bossar så spelade han en annan victory song å första gången jag hörde den så viste jag inte vart jag skulle ta vägen..*asg* skrattar än idag av att bara tänka på den. Men här e den me

Jeg ka li og bolle dig

Hahahahaha..danskar säger jag bara..:P för denna killen e dansk..:D


Men nu e det ju som så att guilden splittrades med den nya expansionen annars hade jag nog vart inne å spelat nu istället för att sitta här. Jag saknar verkligen den tiden när vi allihopa spelade tillsammans för vi hade så otroligt skoj. Men dessa 2 victory song kommer jag att ha med mig så länge jag kommer fortsätta spela för dom gör mig verkligen glad..haha "Guguu" du e för rolig..Hoppas vi kanske kan börja spela tillsamman igen och att folket får tillbax suget..:D

Ja det va det jag skulle slänga in bara..lyssna å njut, skratta eller hata dom men jag älskar iaf dessa 2 victory låtarna..Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0