Besviken

Idag när jag vaknade kollade jag på komplett.se om min dator hade anlänt till trollhättan eller inte å det hade den..wiiee så glad jag blev..va änna så man nästan sprang bort för att hämta ut den:) Men drack kaffe å vakna till liv innan sen hämta jag den:) Packa upp allt å följde instruktionerna till fullo och när allt va klart satte jag mig ner förväntansfull å tryckte på power knappen å den starta:) MEN den dog efter 3 sekunder:( Så jag har suttit sen kl halv 2 idag å kopplat å grejjer för ifall jag satt nått fel men det har jag inte:( den dör efter 3sekunder..:S VA besviken jag blev:( Tror dock det e moderkortet som e trasigt för den dör så fort jag sätter i ATX kabeln, tar jag ut den så startar den men inget händer..:S å jag har testat minnen, graffe kort, hårdiskarna, nätagrigatet med mera men det e samma fel hela tiden..:S så det måste vara moderkortet som e knas:( så jag får skicka tillbax det å få ett nytt å testa. Men fan så besviken man blir när man får nya saker å så funkar det inte:( FY FAAAN säger jag bara.

Annars har det vart en lugn dag, suttit å tänkt på älsklingen som har vart ute på äventyr idag..hehe:) sen har jag bara snackat me bror. ingen av oss va smarta nog att lösa data felet men som sakt jag tror jag vet va felet e så jag får lösa det:) Nu ska bror iväg å träffa J så man blir ensam ett par timmar:( men det e la snart dags att vänja sig för bror ska ju inte va här i all framtid:)

Nu ska jag leka;)

Jag saknar min underbara ängel sjukt mycket:( Nathalie betyder allt för mig<3 Puss på henne:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0