Gäsp

God morgon eller ska man säga god eftermiddag..hehe vakna iaf nyss av att älsklingen ringde å väkte mig för jag skulle iväg till min hjärn skrynklare:) men orkar inte så jag stannar hemma idag. Jag e fan helt dö idag för jag kom inte isäng föränns kl 07:30 eller va kl va å det va tack vare att jag dels inte va trött sen så satt jag bara å tänkte på hjärtat mitt som låg och sov:) Men jag saknar henne så otroligt jävla mycket, önska bara hon va här så jag kunde känna hennes närhet å så slipper jag känna mig så jävla ensam hela tiden för det gör jag utan henne:/ Men snart så kommer hon till mig^^ ska bli så jävla underbart:)

Annars satt man bara å klicka runt på nätet hela natten å hade nada att göra men det e sånt som händer ibland. Brorsan va ju inte änns här inatt så man kunde spela..till och me han dissa mig igår kväll å gick bort till jennifer. hehe men det skulle jag me gjort..alltså dissat brorsan för att träffa min älsk=) men men jag överlevde natten ensam iaf..hehe men jag e rätt van att va ensam nu för jag va ju det ett par månader nu när bror bodde me pyret;)

Idag e jag helt dö å nu sitter jag här me mitt kaffe å e helt tom i hjärnan på va man ska göra men antar att det blir som vanligt att man sitter hemma å bara tar det lugnt. imorrn ska jag städa och tvätta så jag tar det lugnt idag bara:D ska nog kika på nya terminator filmen sen iaf å sen kommer ju babe ringa sen med så då har man nått att göra:D

Ne nu ska jag ta mer kaffe å en cigg å försöka vakna till liv lite:) skriver antagligen mer senare:D

Älskar dig Nathalie och jag längtar efter dig. puss min älskade smurf (K)<3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0