Hemma igen:(



Home sweet home eller va e det man brukar säga:) Inte för att jag känner så för jag saknar min älskling så jävla mycket så det e sjukt:( Känns ensamt fast jag har bror här, Aaa om nån undrar så va det så att jag åkte hem idag från min smurf:( Va hos henne 1,5 vecka typ men nu är jag hemma igen:( Önska verkligen att jag hade stannat ett par dagar till. Men har lite möten å så nu som jag måste på annars får jag inga pengar. skulle egentligen på ett möte imorrn men det e flyttat tills på måndag å viste jag det innan hade jag iaf stannat tills på söndag hos min babe. men men nu e det som det e. Men vi ses ju i Augusti igen å visst det kommer bli många sega dagar tills vi ses me mycket saknad men det e bara bita ihop. för vi e snart tillsammans igen:) jag kommer längta sjukt mycket å kommer sakna henne så jävla mycket. Har haft underbart tillsammans med henne de 4 veckor vi spendera ihop nu:D

Va meningen att jag skulle skriva massa nu men ska sova nu strax för jag e sjukt seg nu efter resan å sen så e kl massor redan. imorrn får jag förhoppningsvis min nya mobil å min nya dator som jag skicka efter igår:D *HÅLLER TUMMARNA* Men imorrn ska jag skriva ett långt inlägg iaf..orkar inte nu.

Nathalie: Jag är otroligt lycklig för att jag har dig i mitt liv och jag vill aldrig att du ska tveka på min kärlek till dig för det är allt jag har just nu å det e massa kärlek å det e bara till dig. Jag vill ingen annan ha i mitt liv mer än dig, Du gör mitt liv underbart. Jag älskar verkligen dig hjärtat å jag gillar verkligen din familj. Hoppas verkligen aldrig jag förlorar dig för jag ska ge dig all kärlek och respekt som du förtjänar. Du är värld allt. Du är min skatt och jag har gett dig mitt hjärta å jag hoppas du håller hårt i det för jag vill aldrig förlora dig. Hoppas du sover gott nu älskling. Puss min söta ängel. <3<3



Ne nu ska jag kila till kojs..Natti.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0