race

Hejsan bloggen och alla läsare. Nu sitter jag här igen och degar vid datorn. Har precis kollat på Race To Witch Mountain och den va klart se värd, personligen tyckte jag den va riktigt cool för att vara disney film men jag älskar disney;) så jag rekomenderar att se den:) Nu sitter jag här å väntar på att mina jordgubbar på farmen ska bli klara så man har nått att göra å så dricker jag lite kaffe^^ så det e va som sker mer ikväll..kaffe å farmville;)

Ja just fan glömde ju berätta att mamma va här och städa idag me så nu e det fint tills hjärtat mitt kommer:) Men hon kommer inte imorrn som planerat utan på måndag:( så det blir 1 dag till att lägnta och sakna henne:( men jag får försöka överleva:)

skriver mer senare för nu ska jag kolla lite saker. nästa inlägg blir nog längre..hehe

Älskar min Nathalie S<3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0