sandviken del2

ligger nu i sängen hemma hos min älskling i sandvien..Jag må säga att det är sjukt vackert här där Nathalie bor..bara ett par meter ner till vattnet å det e sjuk fin utsikt..ska lägga in bilder när jag kommer hem. Kom hit i måndags å H kom å hämtade oss vid tåget, det va sjukt varm resa men det va det värt. nathalie skulle promt ha me sig kurt på tåget hem men han e ju död nu stackaren..:/ Men hittills har jag haft det sjukt underbart här i sandvik tillsammans men min älskling. har vart hur varma dagar som helst förutom idag då det har regnat och åskat lite granna men det va riktigt skönt me lite kyla nu. Det har vart så varmt så vi har inte orkat göra så mycket, men idag va vi nere på stan lite och kikade..va en gammaldags stad men redigt mysig:) här skulle jag stor trivas:)

Imorrn om det blir fint väder får det bli ett dopp till i sjön det e ju fan 25grader i vattnet både på ytan och botten så det e nästan för varmt för att svalka av sig men det e fan skönt iaf. sen ska vi nog grilla på kvällen å då blir det nog nån kall go öl till..:D Har träffat H och nathalies bror hitills å dom e hur snälla som helst..va lite nervös först att träffa H men det gick bra:D Nathalie åkte ju direkt i måndags å jobba å jag fick åka med H hem hit sj men vi satte oss på altanen och snacka lite skit;) va trevligt:D Men men jag ska uppdatera mer senare när jag kommer hem igen me bilder å så.

Jag kan iaf säga det att jag är verkligen kär och lycklig tillsammans med Nathalie. det e en otrolig känsla jag har innom mig förutom när min smurf e så off:( men det e la värmen som orsakar det:) Men jag älskar henne sjukt mycket å har inte en tanke alls att kunna lämna henne för nått i världen för hon betyder allt för mig. jag är såå lycklig att det blev vi igen och jag hoppas hon tycker desamma för jag vill aldrig förlora Nathalie.

Nu ska vi busa lite innan vi ska sova men alla får ha det så bra..:D
'
//Tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0