spel, kärlek och saknad :) :(

Vaknade för en stund sen å nu sitter jag här me mitt berömda kaffe:) Ska strax hoppa in å spela me brorsan. Annars tror jag inte mycket händer idag kanske ska hjälpa brorsan me lite grejjer senare om vädert håller upp:) Just nu skiner solen men det e inga lovade moln på himlen, kommer nog bli skit väder senare iaf. men men får la se.

Igår hade jag å N 1månads dag tillsammans å jag e fan ledsen att jag inte kunde vara me henne då:/ ångrar stort att jag åkte hem i torsdags men va ju tvungen för jag skulle på ett möte men när jag väl satt på tåget ringde min kurator å flytta tiden tills imorrn:( å det suger faaan. kunde vart hos älsk tills idag sånna fall ju:( men men vi ses snart igen iaf:) Saknar Nathalie så otroligt jävla mycket:( Hon e bästa flickvän man kan ha:) Jag e så otroligt kär =)

Ne nu ska jag kila vidare..tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0